יום רביעי , 20 נובמבר 2019
ראשי » חדשות » סובארו קרוסטרק היברידי ועוד
סובארו קרוסטרק היברידי מתעדכן בארה"ב האם יגיע אלינו? צילום: סובארו
סובארו קרוסטרק היברידי מתעדכן בארה"ב האם יגיע אלינו? צילום: סובארו

סובארו קרוסטרק היברידי ועוד


רוני נאק

במקביל לתערוכת טוקיו, הודיעה סובארו ארה"ב על עליה קלה במחיר הקרוסטרק וכן על שורה של עדכונים קלים שבהם שני גווני צבע חדשים. ואנו מספרים לכם את זה מכיוון שה-קרוסטרק, בניגוד ל-XV, מגיע אלינו מצפון אמריקה.

שם המחיר של סובארו קרוסטרק יתחיל מ-22,145 אלף דולרים (עליה של 250 דולר במחיר) כאשר המחיר של קרוסטראק PHEV מתחיל מ-35,145 דולרים (עליה של 150 דולר במחיר) והוא מוצע ברמת איבזור יחידה הכוללת דלת תא מטען חשמלית, חישוקי 18 אינץ' ועוד.

סובארו קרוסטרק היברידי מתעדכן בארה"ב האם יגיע אלינו? צילום: סובארו
סובארו קרוסטרק היברידי מתעדכן בארה"ב האם יגיע אלינו? צילום: סובארו

• מבחן דרכים סובארו קרוסטרק

עובדה מעניינת היא שסובארו קרוסטרק PHEV מקבל הטבת "קארפול" במדינות רבות בארה"ב – הטבה אשר מאפשרת נסיעה חופשית ב"נתיב +" שאצלנו בניסוי כושל למדי. ובכן לקרוסטרק PHEV מנוע בנזין אטמוספרי של 2.0ל' ושני מנועים חשמליים – קדמי ואחורי – אשר יחדיו מקנים הנעה כפולה. התפוקה המשותפת היא 150 כ"ס והמומנט כמעט 30 קג"מ. הטווח החשמלי עומד על כ-30 קילומטרים ממצבר בן 8.8 קווט"ש שניתן לטעינה גם מעמדת טעינה לרכב חשמלי.

סובארו קרוסטרק היברידי מתעדכן בארה"ב האם יגיע אלינו? צילום: סובארו
סובארו קרוסטרק היברידי מתעדכן בארה"ב האם יגיע אלינו? צילום: סובארו

גם הדגם הזה של סובארו מצוייד במערכות בטיחות אקטיביות – אייסייט, תיבת הילוכים רציפה עם חלוקה ווירטואלית ל-8 הילוכים וכן את דירוג הבטיחות המירבי במבחני הריסוק של IIHS בצפון אמריקה.

דור כל חדש של סובארו לבורג עם אייסייט 360 ומנוע טורבו 1ץ8ל' חדש ומעניין. צילום: סובארו
דור כל חדש של סובארו לבורג עם אייסייט 360 ומנוע טורבו 1.8ל' חדש ומעניין. צילום: סובארו

בינתיים בטוקיו…סובארו מציג קונספט של לבורג – שהוא מכונית נהדרת אבל טעם נרכש ללקוח הישראלי – עם עיצוב מפוסל למדי. במקביל ללוויה המאוחרת של מנוע EJ20 המוגדש – מוצג מנוע 1.8ל' טורבו חדש המיישם טכנולוגיית "בערה דלה" בקונספט דומה של סקאיאקטיב של מאזדה, בה נעשה שימוש בכמות הקטנה ביותר של דלק ביחס דלק/אוויר המוזרק לצילינדרים. רעיון מצויין המיושם במנועי בוכנה בתחום התעופה אבל דורש ניטור קפדני של טמפ' ראשי המנוע פן התכה. המיחשוב של ניהול המנוע מאפשר תפעול אוטומטי של הנושא ושמירה על בריאות המכללים. התוצר? צריכת דלק מופחתת מאד, פליט מזהמים מופחתת, תפוקה טובה יותר. המינוס? צריך דלק ממש איכותי. סובארו עוד לא פרסמה נתוני תפוקה אבל נצפה ל-250 כ"ס ויותר גם מהסיבה שזה יהיה המנוע הבא של האימפרזה WRX.

תערכות טוקיו 2019 - סובארו עם אייסייט 360, מנועי טורבו חדשים ועוד. צילום: סובארו
תערכות טוקיו 2019 – סובארו עם אייסייט 360, מנועי טורבו חדשים ועוד. צילום: סובארו

צפו גם בזה

audi q7 fl

אאודי Q7 מתרענן ב-590,000 שקלים

מראה מעודכן, מנועי דיזל ובנזין חדשים וקוקפיט חדשני לצד חבילת איבזור עשירה מתמיד - אאודי Q7 מתחדש וסוגר את הפער

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

thirteen + fourteen =