תומר הדר
סוזוקי ג'ימני החדש נמצא בישראל כבר כמה חודשים, ואקזמפלרים ראשונים כבר נראים בכבישי ארצנו (מה שמוכיח את מה ששלום חנוך תמיד אמר). אך מה שמעניין היא העובדה שכבר על ההתחלה ניתן להבחין שחלק מהם גבוהים יותר מהרגיל, יש להם צמיגים יותר רציניים (אגב המקור הוא צמיגי 195) וניכר שהם באו לעשות בלאגן. כעת מצטרפת לרשימת המשפרים עוד סדנה, הפעם גרמנית, שרוצה להפוך את הג'ימני, שימו לב, למפלצת דקאר (שבכלל עבר לערב הסעודית).

• גם אתה יכול רכב חדש – בקלות!
הסדנה, שנקראת "דלתא" מתהדרת בניסיון שנצבר, שימו לב, על אבי סבו המיתולוגי של הג'ימני…הג'ימני. כלומר ההוא שהיה עוד לפני הסמוראי. זו לא טעות: הסדנה התחרתה בשנת 1982 עם סוזוקי ג'ימני וגם הצליחה לסיים את הדקאר, עדות לחוסנו של הננס.
סוזוקי ג'ימני דאקאר המודרני זוכה להגבהה צנועה של 50 מילימטרים (חוקי גם בישראל), צמיגי 285 (לא יעבור בטסט בלי מעכר) וכננת. יצאנו עם חשק. סוזוקי ג'ימני משווק גם בישראל החל מ-135,000 שקלים לגרסה עם תיבת הילוכים ידנית.
