יום שני , 16 ספטמבר 2019
ראשי » חדשות » כך תנמיכו את סוזוקי ג'ימני החדש
סדנת שיפורים גרמנית H&R מציגה קיט הנמכה לסוזוקי ג'ימני החדש. צילום: H&R
סדנת שיפורים גרמנית H&R מציגה קיט הנמכה לסוזוקי ג'ימני החדש. צילום: H&R

כך תנמיכו את סוזוקי ג'ימני החדש

רוני נאק

אז נניח שאתם נמנים על ברי המזל שמחזיקים בסוזוקי ג'ימני החדש. יופי לכם, כי לפי סוזוקי העולמית קיים מחסור רציני ברכבים בעולם. אז מה אתם עושים איתו? שטח? שיפורים? לא. הנמכה.

סדנת שיפורים גרמנית H&R מציגה קיט הנמכה לסוזוקי ג'ימני החדש. צילום: H&R
סדנת שיפורים גרמנית H&R מציגה קיט הנמכה לסוזוקי ג'ימני החדש. צילום: H&R

כן. קראתם נכון. הנמכה. למי שאינו יודע, הנמכות מותקנות בדרך כלל ברכבים ספורטיביים, מכיוון שיש יותר אחיזה, פחות זוויות גלגול, מרכז כובד קרוב יותר לכביש… בקיצור זה שיפור משמעותי. אך יש גם מי שבוחרים משום מה להנמיך רכבי שטח. זה נחמד אם למשל יש להם סמל AMG  מקדימה, או שמדובר בטנדר ראוי, אבל יש גם מי שינמיך סוזוקי ג'ימני, ואפילו יתקין צמיגי שטח – כמו חברת R & H הגרמנית, שמציגה קיט שמוריד את הג'ימני 45 מילימטרים יותר קרוב לאמא אדמה.

סדנת שיפורים גרמנית H&R מציגה קיט הנמכה לסוזוקי ג'ימני החדש. צילום: H&R
סדנת שיפורים גרמנית H&R מציגה קיט הנמכה לסוזוקי ג'ימני החדש. צילום: H&R

בנוסף לקפיצים מציע הטיונר הגרמני גם מוטות מייצבים קשוחים יותר, כלומר פחות ארטיקולציה לסרנים. אז בעצם יש לנו כאן סוזוקי ג'ימני חדש – עם מרווח גחון מוקטן, עם תנועה פחות טובה של הסרנים מעלה ומטה ובלי יכולת שטח. וואו, איפה אפשר להירשם?

צפו גם בזה

זה מה שמרגש אותנו. יחידת הנעה חשמלית עם שני הילוכים שנותנת יותר חיסכון וביצועים. צילום: ZF

הנעה חשמלית הדור הבא

ZF חושפת יחידת הנעה חשמלית עם 2 הילוכים וגמישות ליישומי רכב רבים - מקופקטיות ועד ספורטיביות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

16 − 16 =