יום שישי , 19 אפריל 2024
סדנת שיפורים גרמנית H&R מציגה קיט הנמכה לסוזוקי ג'ימני החדש. צילום: H&R
סדנת שיפורים גרמנית H&R מציגה קיט הנמכה לסוזוקי ג'ימני החדש. צילום: H&R

כך תנמיכו את סוזוקי ג'ימני החדש

רוני נאק

אז נניח שאתם נמנים על ברי המזל שמחזיקים בסוזוקי ג'ימני החדש. יופי לכם, כי לפי סוזוקי העולמית קיים מחסור רציני ברכבים בעולם. אז מה אתם עושים איתו? שטח? שיפורים? לא. הנמכה.

סדנת שיפורים גרמנית H&R מציגה קיט הנמכה לסוזוקי ג'ימני החדש. צילום: H&R
סדנת שיפורים גרמנית H&R מציגה קיט הנמכה לסוזוקי ג'ימני החדש. צילום: H&R

כן. קראתם נכון. הנמכה. למי שאינו יודע, הנמכות מותקנות בדרך כלל ברכבים ספורטיביים, מכיוון שיש יותר אחיזה, פחות זוויות גלגול, מרכז כובד קרוב יותר לכביש… בקיצור זה שיפור משמעותי. אך יש גם מי שבוחרים משום מה להנמיך רכבי שטח. זה נחמד אם למשל יש להם סמל AMG  מקדימה, או שמדובר בטנדר ראוי, אבל יש גם מי שינמיך סוזוקי ג'ימני, ואפילו יתקין צמיגי שטח – כמו חברת R & H הגרמנית, שמציגה קיט שמוריד את הג'ימני 45 מילימטרים יותר קרוב לאמא אדמה.

סדנת שיפורים גרמנית H&R מציגה קיט הנמכה לסוזוקי ג'ימני החדש. צילום: H&R
סדנת שיפורים גרמנית H&R מציגה קיט הנמכה לסוזוקי ג'ימני החדש. צילום: H&R

בנוסף לקפיצים מציע הטיונר הגרמני גם מוטות מייצבים קשוחים יותר, כלומר פחות ארטיקולציה לסרנים. אז בעצם יש לנו כאן סוזוקי ג'ימני חדש – עם מרווח גחון מוקטן, עם תנועה פחות טובה של הסרנים מעלה ומטה ובלי יכולת שטח. וואו, איפה אפשר להירשם?

Check Also

אגרת הרישוי לרכב חשמלי מתייקרת מאד

מדינת ישראל מכניסה את נהגי הרכב החשמלי מתחת לאלונקת המיסים. החל מה-1 לינואר 2025 הטבת אגרת הרישוי תבוטל ותיישר קו לפי 7 קבוצות הרישוי הנהוגות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

one + nine =