תומר הדר
סוזוקי ג'ימני החדש נמצא מעבר לפינה ובמפתיע, הרשת גועשת במיוחד לקראת הצגת הדור החדש של הגמד כפול הסרנים (אם הוא יהיה כפול סרנים) שצפויה להתרחש בעוד כחודש. תכלס, ניתן להבין מדוע כה רבים מחכים לסוזוקי ג'ימני החדש: סוזוקי ג'ימני הראשון היה קטן וקשוח להחריד ומעולם לא הגיע לישראל. את סוזוקי סמוראי הכרנו היטב והג'ימני שכן הגיע לישראל החל משנות ה-90 המאוחרות בהחלט היה מתמודד ראוי על כל דיונה, הודות לטרנספר נורמאלי, שני סרנים חיים ושלדת סולם.
אולי זוהי הסיבה מדוע לגבי הדור החדש קיימת כזו ציפיה: מדובר ברכב שיתכן שיהיה הדבר האמיתי ויתכן בהחלט שיהיה איזו מוטציה תמוהה שנושאת שם היסטורי, ראה ערך סוזוקי ויטארה שהתרככה עד שהפכה לסוג של משפחתית מוגבהת. קיה סורנטו שהתרכך עד שהפך לסוג של משפחתית מוגבהת ועוד רבים וטובים שהפכו מכותשי סלעים לכותשי קניונים.
בכל מקרה, המגזין היפני NOSTALGIC CAR מפרסם לראשונה את תמונתו הרשמית של סוזוקי ג'ימני החדש שצפויה לראות אור בעוד מספר שבועות. כצפוי, סוזוקי ג'ימני החדש מצויד בחישוקי 16 אינץ' שלקוחים ישירות מן הסמוראי וגם מחלק מהג'ימנים (אנחנו מקווים שזה 16, אם זה 15 אז באסה), אותן כנפיים מעט מנופחות ואותו גריל מוכר. מהסתכלות מעט יותר מדוקדקת ניתן לראות אוזן גרירה קדמית, כזו שאולי לא תהיה שברירית כמו זו של סוזוקי ג'ימני היוצא וגם את מה שנראה כמו נקודת עיגון של זרוע רדיוס אחורית, משמע כנראה לפחות מאחור יושב סרן חי.
בידיעה המקורית ב- Japanese Nostalgic Car יש צילומים נוספים, בצילום בזוית מאחור (ג'ימני תכול) רואים בפירוש זרועות רדיוס גם מקדימה ובהגדלה והבהרה של הצילום המקורי שבראש הכתבה גם ניתן לראות שמדובר בשני סרנים חיים, במיוחד בנקודת החיבור הפנימית לגלגל.
ההסתייגות היא במקרה שאלה תמונות אילוסטרציה ולא התמונות של דגם הייצור הסופי.
כמו כן, יש שם גם צילום של לוח הדשבורד בגירסאת השוק האסייתי להגה שמאלי.