תומר הדר
סוזוקי ויטארה זוכה למתיחת פנים של אמצע החיים, כך מודיעה היצרנית היפנית. מתיחת הפנים כוללת מספר שינויים טכניים הכוללים שני מנועים מוגדשים חדשים – בנפח 1.0 ליטר ו-1.4 ליטר שיחליפו, כך מדגישה סוזוקי, את מנועי ה-1.6 הוותיקים, לפחות בשוק האירופי.

לפי סוזוקי, גרסת ה-1.0ל' מפיקה 111 כוחות סוס ואילו גרסת ה-1.4ל' מפיקה 140 כוחות סוס. חיצונית, סוזוקי ויטארה המחודשת זוכה לעדכון של הגריל הקדמי, שינוי של הפגוש הקדמי, והוספת תאורת LED. בתא הנוסעים, כך מדגישה סוזוקי, יעשה מעתה שימוש בחומרים פלסטיים רכים יותר למגע.

נקודה חשובה יותר נוגעת לציוד הבטיחות המקורי, נקודה כאובה משהו בדגמי סוזוקי הנוכחיים. תחום שהיצרנית מכסה היטב בדור הבא של סוזוקי ויטארה המחודשת. זו זוכה למערכת סייען שמירה על נתיב, זיהוי תמרורים, התראה על תנועה המגיעה מצידי הרכב בנסיעה לאחור וכמובן גם מערכת AEB הבולמת את הרכב באופן עצמאי.
לשטח נודע כי מערכות בטיחות אקטיביות מקוריות של סוזוקי נמצאו בימים אלו בניסויים בישראל ועתידות להיות משולבות בדגמים העתידיים בקרוב.