יום רביעי , 21 אוגוסט 2019
ראשי » חדשות » כך נראית פרסומת יפאנית לטויוטה C-HR
טויוטה C-HR היברידית בשני גווני צבע מיוחדים. איך היפנים מפרסמים טויוטה C-HR? צילום: טויוטה
טויוטה C-HR היברידית בשני גווני צבע מיוחדים. איך היפנים מפרסמים טויוטה C-HR? צילום: טויוטה

כך נראית פרסומת יפאנית לטויוטה C-HR

רוני נאק

טויוטה C-HR  מתעקשת לפרוץ לחיינו בכל דרך אפשרית: החל במילה יובוביץ', שאותה אנו מכבדים כאדם, ככוכבת קולנוע וכדוגמנית בדימוס וכלה בדבר הזה, שלמען האמת אין לנו שמץ של מושג מה הוא עושה ומה אנחנו רואים בו.

 

 

אבל אחרי בדיקה מעמיקה ומקיפה שכללה פלייסטיישן אחד, שלושה וחצי בקבוקי בירה ו-300 גרם גרעינים שחורים גילינו שמדובר בקמפיין רשמי של טויוטה, שמיועד לקהל היפאני שכולל טויוטה C-HR שמשתתף ב-STREET FIGHTER 2 – משחק הוידאו הפופולארי. לא זו בלבד שה טויוטה C-HR משתתף במשחק, שזה כבוד גדול, הוא אפילו מנצח!! וזה אומר שלא תוטל עליו חרפה, הוא לא יצטרך לנעוץ סכין בבני מעיו וגם לא לשיר קריוקי. שזה בכלל סבבה, כי אין כמות של אלכוהול בעולם שתגרום לנו לשיר קריוקי.

טויוטה C-HR היברידית בשני גווני צבע מיוחדים. איך היפנים מפרסמים טויוטה C-HR? צילום: טויוטה
טויוטה C-HR היברידית בשני גווני צבע מיוחדים. איך היפנים מפרסמים טויוטה C-HR? צילום: טויוטה

צפו גם בזה

רנו זואי עם היריעה הסולארית מפיקת החשמל על הגג. ניסוי ראשון מוצלח של אפולו פאואר הישראלית. צילום: גיין מדיה

יריעה סולארית על הגג של הרכב

ניסוי מוצלח ראשון ליריעה סולארית גמישה על גג של רכב - הפקת החשמל הצליחה והניסוי ממשיך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

8 − 8 =