רוני נאק
טויוטה קורולה קרוס הפכה – בצדק – לאחד הדגמים החשובים בישראל ליבואנית יוניון מוטורס. אחרי שהקדימה והגיעה בערוצי היבוא המקביל, הקורולה קרוס היא שחקנית חשובה בציים וגם לפרטיים למרות תג מחיר שרבים הלינו כי הוא גבוה מדי.

• העדכון דומה לטויוטה קראון סיגניה? מה אומרים?
טויוטה קורולה קרוס משווקת בישראל רק עם יחידת ההנעה ההיברידית המוכרת לנו מהקורולה. כלומר, 1.8ל' המפיקה 140 כ"ס ועם צריכת דלק רשמית של כ-19.6 קילומטרים לליטר. יש במבחר כרגע שלוש רמות אבזור: אקטיב, דיינאמיק ואדוונצ'ר בטווח מחירים שבין 175 ל-190 אלפי שקלים. לחילופין כ-3,100 שקלים בליסינג הפרטי של טויוטה.

בינתיים בעולם, בתחילת השנה הציגה טויוטה מתיחת פנים לקורולה קרוס שתשווק בדרום מזרח אסיה ובהמשך העדכון הזה הגיע גם לדרום אמריקה. מתיחת הפנים כוללת גריל שבכת "חלת דבש" נאה, פנסי LED חדשים ומאותתים סיקוונסיאליים. בנוסף גם הפגוש הקדמי שונה. חישוקי גלגלים בעיצוב חדש. בעוד שבישראל כבר נהנים הנהגים מלוח מחוונים דיגיטלי 12.3 אינץ' ומסך מולטימדיה 10.5 אינץ'. בחו"ל הלקוחות של הקורולה קרוס רק עכשיו יקבלו פריטים אלה כחלק מעדכון הדגם.

האם העדכון הזה של אמצע חיי הדגם יגיע גם אלינו? האם טויוטה אירופה תדלג עליו ותעבור לדור הבא של הקורולה קרוס יחד עם חידוש הקורולה עצמה? האם נראה כבר את דור המנועים החדש והמסקרן שטויוטה כבר הציגה לעולם?
הקרוס בחו"ל עולה כ-23860$ לפני מיסים והישראלי הממוצע קונה אותו יותק מפי 2 במחיר, אם אפשר לדפוק את האזרח אז למה לא????!!!
מתי הקרוס החדשה הזו 2025 תגיע לישראל?