רוני נאק
היבואנית אשר נשענת הכי הרבה על דגמי היברידיים היא גם אחת השחקיות החשובות ביותר בשוק וגם זו שמחירון הדגמים שלה מושפע הכי הרבה מביטול הקלות המס על המכוניות ההיברידיות. כמו המתחרים שלה גם טויוטה צריכה להתמודד עם הקשיים של אספקת מכוניות חדשות והאטות בקצב היצור אפילו שמקור המלאים של יוניון מוטורס הוא מגוון ומגיע מיפן, תאילנד, תורכיה ואירופה.

בין הדגמים שהתייקרו ב-5,000 שקלים ומעלה אפשר למנות את הפרואייס המסחרית, גרסת סהרה 2.8ל' של היילקס, גרסת ה-3 דלתות של לנדקרוזר פראדו, היילנדר, ראב-4 פלאג-אין וגם C-HR ואפילו קורולה TS הייבריד.

דגמים עממיים וזולים יותר כמו יאריס ויאריס קרוס מתייקרים בין 2,000 ל-3,090 שקלים כשנעשה גם דילול של רמות אבזור בכירות כמו למשל היאריס קרוס פרמייר שהייתה כאן במבחן לאחרונה. היוניקורן של סגמנט ה-SUV הלא הוא ראב-4 מתייקר ברוב הגרסאות בכ-2,090 שקלים.

ההתייקרות הקטנה ביותר, יתכן של ביטוי של היבואנית לטאטא את המלאים, היא במשפחתית הגדולה קאמרי הייבריד שמחירה עולה רק ב-90 שקלים.