יום שלישי , 19 מרץ 2024
טויוטה לנדקרוזר החדש במבחן גרירה רתום לקראוון במשקל שלוש טונות מול שטח קשה. צילום: טויוטה

טויוטה לנדקרוזר החדש – איך גורר?

תומר הדר

כמו שאמר פעם אנגלי אחד בתיאטרון עם גג מקש על גדת נהר התמזה: "יגרור או לא יגרור, זאת השאלה". וכאשר מדובר ברכב שטח, מדובר כאן בשאלה חשובה: כי בעוד שכאן בישראל אנו מצפים בכיליון עיניים לטויוטה לנדקרוזר פראדו החדשה באוסטרליה ובשווקים עולמיים אחרים היא כבר משווקת באופן סדיר.

מה יש בטויוטה לנדקרוזר החדשה? ובכן-הרבה חידושים אך לא ממש חדש: המנוע הוא טורבו דיזל בנפח 2.8 ליטרים, בדיוק כמו בדור היוצא. ויש בנזין V6 כמובן בנפח 4.0 ליטרים שעדיין לא ידוע האם יגיע ארצה. וכמובן שיש LOW ונעילות דיפרנציאל מקוריות.

טויוטה לנדקרוזר החדש מפגין ארטיקולציה מהי. צילום: טויוטה
טויוטה לנדקרוזר החדש מפגין ארטיקולציה מהי. צילום: טויוטה

אז נחזור לגרירה: בישראל גוררים לכל היותר אולי עגלה עם ציוד. באוסטרליה גוררים קרוואן, עם ציוד לשבוע. כיצד טויוטה לנדקרוזר החדש עמד במשימה? – היכנסו כדי לראות

 

Check Also

רוביקון 392 הסוף

אדיוס ל-המי V8 ברנגלר רוביקון. שלום להוריקן הטורי וכפול המגדשים. JEEP מוציאה מהדורת סיום לרנגלר 392 כשבאופק כבר נראה ההוריקן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

sixteen + 9 =