script> !function(f,b,e,v,n,t,s) {if(f.fbq)return;n=f.fbq=function(){n.callMethod? n.callMethod.apply(n,arguments):n.queue.push(arguments)}; if(!f._fbq)f._fbq=n;n.push=n;n.loaded=!0;n.version='2.0'; n.queue=[];t=b.createElement(e);t.async=!0; t.src=v;s=b.getElementsByTagName(e)[0]; s.parentNode.insertBefore(t,s)}(window, document,'script', 'https://connect.facebook.net/en_US/fbevents.js'); fbq('init', '1643201909225323'); fbq('track', 'PageView');
יום חמישי , 18 אוקטובר 2018
דף הבית » חדשות » גרסת בסיס לטויוטה לנד קרוזר
גרסת בסיס לטויוטה לנד קרוזר
זה טיוה לנד קרוזר UTILITY אשר מיועד לאנשים שבאמת מתכננים לעבוד עם הטויוטה לנד קרוזר שלהם - או לשפר אותה ללא היכר. צילום: טויוטה

גרסת בסיס לטויוטה לנד קרוזר

רוני נאק

לפעמים, כל המוסיף רק גורע. האמרה נכונה במיוחד בכל הקשור לטויוטה לנד קרוזר, אנחנו אוהבים אותם פשוטים, עם מינימום של כרום וחישמולים ועם פלסטיק שאפשר לנקות עם צינור. במהלך השבועות הקרובים צפוי להגיע לישראל טויוטה לנד קרוזר מחודש (אנחנו עדיין לא יודעים האם הוא יקרא פראדו או לנד קרוזר) וכצפוי, הכול יהיה חשמלי ומתוגבר כוח.

זה טיוה לנד קרוזר UTILITY אשר מיועד לאנשים שבאמת מתכננים לעבוד עם הטויוטה לנד קרוזר שלהם - או לשפר אותה ללא היכר. צילום: טויוטה

זה טיוה לנד קרוזר UTILITY אשר מיועד לאנשים שבאמת מתכננים לעבוד עם הטויוטה לנד קרוזר שלהם – או לשפר אותה ללא היכר. צילום: טויוטה

אך עם זאת, ישנן מדינות שבהן טויוטה לנד קרוזר צפוי לשמש גם למטרת עבודה, ובהתאם לכך הוחלט בטויוטה להציע לנד קרוזר/פראדו בגרסת בסיס, כזו שאין בה את מה שלא באמת צריך.

זה טיוה לנד קרוזר UTILITY אשר מיועד לאנשים שבאמת מתכננים לעבוד עם הטויוטה לנד קרוזר שלהם - או לשפר אותה ללא היכר. צילום: טויוטה

זה טיוה לנד קרוזר UTILITY אשר מיועד לאנשים שבאמת מתכננים לעבוד עם הטויוטה לנד קרוזר שלהם – או לשפר אותה ללא היכר. צילום: טויוטה

בטויוטה בריטניה לדוגמה הוצגה גרסה של לנד קרוזר שטויוטה בריטניה בעצמה מתארת כ"סוס עבודה". הדגם – שמכונה UTILITY אינו מצויד בחישוקי גלגלים מפונפנים, לא במושבי עור ובטח שלא בתיבה אוטומטית. מדרגות צד? בכל מקרה יתקינו חזקות יותר, אז לא ממש צריך.  מה כן יש? בקרת אקלים, הגה כוח ורדיו דיסק. המנוע הוא ה-2.8 המוכר המפיק 175 כוחות סוס והגיר ידני. המחיר יגרום לישראלים כמובן להתפחלץ: כ-45 אלף דולר לפראדו ידני קצר.

תגובה לפוסט

כתובת המייל שלך לא תפורסם באתר.שדות חובה מסומנים ב- *

*

http://bit.ly/2opbTV6