תומר הדר
מעטים, אם בכלל, יודעים שפולקסווגן יצרה רכב כביש שטח קטן ובעל יכולת שטח בלתי מבוטלת עוד הרבה לפני שמישהו בקוריאה חלם לייצר רכבי כביש שטח. לרכב ההוא של פולקסווגן קראו- תחזיקו חזק- "גולף". למעשה, גולף קאנטרי. הגולף קאנטרי צוידה בהנעת סינכרו, הגבהות, גלגל רזרבי חיצוני ועוד כמה דברים שהפכו אותה לממש מגניבה. אם ממש תתאמצו אולי אפילו תצליחו לאתר את השחורה שנוסעת לה בכבישי ישראל.
• מבחן דרכים פולקסווגן טיגואן
• כך נתקענו בערבה עם שני פנצ'רים
בגלל שהקאנטרי ההיא היתה כל כך מגניבה – בפולקסווגן החליטו לעשות לה כבוד – ולהציג פרשנות מודרנית על גולף קאנטרי בתערוכת SOWO – שהיא תערוכה למכוניות אירופיות שמתקיימת באטלנטה. לגולף שתוצג בתערוכה קוראים גולף ALLTRACK COUNTRY – כלומר מדובר בגולף קאנטרי שמסובבת על הגולף אולטראק שבכל מקרה למרבה הצער אינה מיובאת לישראל.
בדומה לפולקסווגן גולף קאנטרי המקורית, שהיתה בעצם גולף סינכרו מוגבהת ומשופרת, גם הגולף אולטראק קאנטרי היא בעצם פולקסווגן גולף סינכרו סטיישן (בגרסת האולטראק) שזכתה להגבהה של שני אינץ' וחישוקי 15 אינץ' שעוטים צמיגי BF. לטובת נסיעות לילה התווסף לד באר על הגג, אוהל ללינה בשטח וגם מנשא לאופניים מאחור. תכלס? לא הינו מתנגדים לכזו גולף.