יום רביעי , 8 מאי 2024
סיאט טראקו - מונמכת, מוקשחת ומחוזקת באדיבות JE דיזיינז - בשנה הבאה אצלנו. צילום: JE
סיאט טראקו - מונמכת, מוקשחת ומחוזקת באדיבות JE דיזיינז - בשנה הבאה אצלנו. צילום: JE

סיאט טראקו שנותן בראש


תומר הדר

מכירים סיאט טראקו? רכב הכביש שטח הגדול של סיאט הספרדית שרוצה לנגוס בפלח השוק של בן דודו הקרוב סקודה קודיאק. אלא שסיאט טראקו עשוי לסבול ממה שניתן להגדיר כ"יותר מדי כמו קודיאקיות".

סיאט טראקו - מונמכת, מוקשחת ומחוזקת באדיבות JE דיזיינז - בשנה הבאה אצלנו. צילום: JE
סיאט טראקו – מונמכת, מוקשחת ומחוזקת באדיבות JE דיזיינז – בשנה הבאה אצלנו. צילום: JE

חולם על רכב חדש?

מה שבהחלט עשוי לגרום לבעלי טראקו לחפש דרכים להפוך את הרכב שלהם למעט יותר מעניין. כאן נכנס לתמונה האפטרמארקט, עם שפע של אפשרויות לכל המעוניין. ראו ערך סדנת JE DESIGN שמבטיחה אומנם לא להפוך את סיאט טראקו למפלצת, אבל כן להפוך אותו למיוחד יותר.

סיאט טראקו - מונמכת, מוקשחת ומחוזקת באדיבות JE דיזיינז - בשנה הבאה אצלנו. צילום: JE
סיאט טראקו – מונמכת, מוקשחת ומחוזקת באדיבות JE דיזיינז – בשנה הבאה אצלנו. צילום: JE

כך, בניגוד לטיונרים אחרים, ב-JE שמים דווקא דגש על מוטו של "מעט זה הרבה" ומנמיכים את המתלים ב-20 מילימטרים צנועים בלבד. את הגלגלים המקוריים משמרים (אלא אם הלקוח אומר אחרת) אך מוציאים אותם מעט החוצה באמצעות ספייסרים. כמובן-מה שיותר חשוב הוא נושא ההספק – שמועלה באמצעות צ'יפ לניהול המנוע, מ- 190 כוחות סוס בגרסת הבנזין 2.0 ל-225 כוחות סוס.

Check Also

ריקול קיה סלטוס

קיה סלטוס: הבעיה טמונה במערכת בקרת לחץ השמן בתיבת ההילוכים. עלולה להיווצר ברכב בעיה שבמקרה קיצוני לא תאפשר לתיבת ההילוכים האוטומטית להחליף הילוך כראוי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

fourteen − 7 =