האמריקאים אוהבים כוח והאמריקאים אוהבים טנדרים והאמריקאים לא אוהבים הכללות. אבל בכל זאת, כדי לנפח את הגאווה הלאומית של יצרן אמריקאי גאה כמו שברולט, מוטב לקחת טנדר אמריקאי ולתת לו את כל האמצעים כך שייצר המון כוח. מזל שמגיע מועד תערוכת השיפורים האמריקאית הבשרנית בלאס וגאס, SEMA, ואפשר להציג בדיוק כזה. ובכן, קבלו את שברולט סילבראדו שאיין קונספט.

מצד אחד, השברולט סילבראדואים הם כלי רכב גדולים, אבל במקרה של סילבראדו שאיין קונספט, המהנדסים עשו הכל כדי לדלל אותו. בסיס העבודה שלהם נמצא בגרסה הקומפקטית ביותר של הטנדר הגדול, חד קבינה וקצר. כעת לקחו אנשי שברולט את הפגושים, רצפת הארגז ורכיבים נוספים והסבו אותם לרכיבים מסיבי פחמן. כמה מרכיבי תא הנוסעים הוסרו גם הם כדי לחסוך במשקל. המרכב הונמך, המתלים חודדו והגלגלים נעשו קלים ומחוטבים.

אז אחרי שהם הפכו אותו לקליל, במונחים של סילבראדו, הגיע הזמן לקחת את המנוע החזק ביותר בסביבה – אקוטק 3 בתצורת V8 ובנפח של 6.2 ליטר, שמייצר 420 כ"ס. עם המרכב הקל, יחסית, מאיץ שברולט סילבראדו שאיין קונספט ל-97 קמ"ש בתוך 5.3 שניות. כדי לבלום את כל הסוסים האלה רתמו המהנדסים לגלגלי ה-19 אינץ' של סילבראדו שאיין קונספט בלמי ברמבו קראמיים. להשלמת התמונה הצטרפו מושבי ספורט של רקארו וגם הגה מיוחד.
האם שברולט סילבראדו שאיין קונספט בדרך לייצור? תשובתם של אנשי שברולט: "זה רק קונספט כרגע, אבל אנחנו סורקים באופן קבוע אחר דרכים חדשות להעניק ללקוחות סילבראדו יותר".