יום ראשון , 12 מאי 2024
שלום לנד רובר אהלן JLR

לנד רובר משנה את השם ל-JLR

רוני נאק

JLR עתידה להפוך ל"בית של מותגים" במהלך נרחב של שינוי האסטרטגיה של החברה אשר תסייע "להגביר ולהדהד את הייחודיות והאופי הבריטי של המותגים" כך אמר גארי מקגוברן, מנהל חטיבת העיצוב של החברה.

בשנים האחרונות JLR מנסה להפריד בין היצע דגמי ה-SUV שלה על ידי מתן "אישיות" שונה לכל דגם. למעשה, האסטרטגיה הפנימית של החברה יצרה שלושה עמודי תווך: ריינג' רובר בחוד החנית של עולם הפרמיום, דיסקברי הפונה למשפחות ו-דיפנדר השואב השראה עמוקה ממסורת השטח וההרפתקה.

דיפנדר יהיה מותג עצמאי

הארגון מחדש של JLR יתן סטאטוס של מותג רשמי לכל אחד מהשלוש ואליהם מצטרף מותג רביעי – יגואר כמובן.

בהקשר של יגואר, זו הודיעה השבוע כי היא עתידה להשיק רכב ביצועים חשמלי עם 4 דלתות. ככל הנראה בעיצוב קופה-4-דלתות. ההערכה היא כי הרכב יעלה מעל ל-100 אלף דולרים ויציב טווח נסיעה של עד 700 קילומטרים.

המהלך הזו ידרוש את המיתוג מחדש של אולמות התצוגה ברחבי העולם. כמו גם את הבחירה באיזה מותגים להתמקד על פי הקליינטורה המקומית. בחלק מהסוכנויות יוצגו רק חלק מהמותגים בעוד שבאחרות תהיה נוכחות לכולם. במקביל, JLR בוחנת את האפשרות לעבור למודל של מכירה ישירה ללקוח – בשווקים שבהם הדבר מתאפשר.

Check Also

אין חניה לרכב חשמלי

טרנד גובר? בעלי נדל"ן חוששים ללת לרכב חשמלי לחנות בשטחם ללא מערכות כיבוי מורכבות ויקרות. החשש מדליקה שלא ניתנת לריסון ניכר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

one × four =