יום רביעי , 9 יולי 2025
AVATR 11 מושק בישראל החל ב-289,900 שקלים. צילום: רונן טופלברג

AVATR 11 בישראל החל ב-289,900

רוני נאק

אלבר הפכה אתמול רשמית ליבואנית רכב ישירה עם תחילת השיווק של מותג AVATR בישראל. מדובר במותג יוקרה מבית ענקית הרכב הסינית CHANGAN בה שותפים בין השאר גם יצרנית הסוללות הגדולה בעולם CATL וחברת הטכנולוגיה HUWAEI.

הדגם הראשון הוא 11 (ONE ONE באנגלית) והוא SUV קופה ספורטיבי מסגמנט D. בסיס הגלגלים הוא 297.5 ס"מ, האורך הכללי עומד על 488 ס"מ, הרוחב 197 ס"מ והגובה 160 ס"מ.

AVATR 11 ריפודי עור NAPPA, שלושה מססכים וממשק וואוואי מהיר. צילום: רונן טופלברג

 

העיצוב בהחלט יוצא דופן בתוך הערב-רב של מותגי סין עם חזית בעלת תאורת יום LED עם חתימת אור ייחודית, פתיחת דלתות חשמלית (מעבר לנעילה), שמשה אחורית חתוכה לתוך הירכתיים וחישוקי גלגל 22 אינץ' גדולים.

גם סביבת הנוסעים יוצאת דופן בעיצובה. היצרן מכנה זאת VORTEX  – כלומר מערבולת, שלושה מסכים גדולים עם ממשקים מהירים, מערכת שמע חזקה מאד עם 25 רמקולים, ריפודי עור NAPPA בכל רמות האבזור, מושבים חשמליים עם חימום, אוורור ועיסוי גג שמש פנורמי ועוד אבזור נוחות רב.

AVATR 11 חוויה ספורטיבית ויוקרתית גם מאחור.. צילום: רונן טופלברג

 

בהיצע שלוש גרסאות, כולן על פלטפורמת 800 וולט עם יכולת טעינה מהירה של עד 240 קילוואט ו-AC עד 11 קילוואט. גרסת Ultra מצוידת במנוע אחורי עם תפוקה של 311 כ"ס ו-37 קג"מ ותגיע לטווח של עד 475 ק"מ (WLTP) בזכות סוללת NMC עם קיבולת של 90 קוט"ש.

AVATR 11 מושק בישראל עיצוב יוצא דופן ובולט. צילום: רונן טופלברג

 

גרסאות Royal  ו-Performance מצוידות בשני מנועים עם תפוקה משותפת של 575 כ"ס ו-65 קג"מ. טווח הנסיעה הוא עד 540 ק"מ והן מצוידות בסוללה עם קיבולת עצומה של 116 קוט"ש.

האחריות לסוללה היא 8 שנים או 160 אלף ק"מ כאשר שאר חלקי הרכב נהנים מ-5 שנות אחריות או 120 אלף ק"מ.

חבילת הבטיחות כוללת 6 כריות אוויר, תיקון סטיה מנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית, בלימת חירום אוטומטית ובקרת מהירות חכמה, ניטור שטח מת ומערכות נוספות.

פעילות המותג תתרכז במרכז חוויה שנפתח בהרצליה פיתוח.

מחירים:

AVATR 11 Ultra במחיר של: 289,900 שקלים

AVATR 11 Performance במחיר של 337,900 שקלים

AVATR 11 Royal במחיר של 379,900 שקלים

Check Also

מבחן דרכים MG EHS פלאג אין הייבריד

MG הופכת את ה-HS למשפחה של גרסאות. לקחנו את ה-EHS – פלאג אין הייבריד שהפתיע בנוחות וביצועים. הטוב בשני העולמות – גם חשמלי וגם ללא חרדת טווח

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *