AMP היא חברה עצמאית אשר מזה כמה שנים מסבה SUV ורכבי פנאי גדולים ממנועי בנזין להנעה חשמלית. "הרעיון הוא להשתמש בכלי רכב איכותי מאוד כבסיס, ולהוסיף לו את החישמולים של AMP. המוצר הסופי נותן ללקוח את כל מה שמצופה מ-SUV מודרני ומתקדם אבל עם אפס פליטת מזהמים, ביצועים מעולים וטווח של עד 160 קילומטרים" כך צוטט ג'ים טיילור מנכ"ל AMP.
התימחור הסופי ותחילת השיווק יפורסמו בימי התערוכה בדטרויט.
המערכת של AMP מחליפה את המנוע המקורי, תיבת ההילוכים, גל ההינע ואת הדיפרנציאל האחורי – ברכיבים חשמליים. את חלל המנוע ותיבת ההילוכים ומיכל הדלק תופסת סוללת ליתיום בתפוקה של 38 קוו"ש ובמקום הדיפרנציאל האחורי מותקנים שני מנועים חשמליים בעלי הספק משותף של 205 כ"ס. לפי AMP התאוצה ל-100 קמ"ש תהיה מתחת ל-10 שניות והטווח בין 128 ל-160 קילומטרים תלוי בעצימות השימוש. עוד מעריכה AMP שעלות הטעינה המלאה של מצברי הג'יפ תעמוד על כ-4$ לפי ממוצע מחירי החשמל בארה"ב. הטעינה תתבצע – כמובן – דרך שקע ביתי.