רוני נאק
תערוכת SEMA היא כמובן המכה של חובבי השיפורים. כפי שדיווחנו לכם במהלך הימים האחרונים רוב יצרני הרכב הסתערו על התערוכה בארנקים שלופים, אך מעבר לכך, עיקר המיקוד היה כמובן בשיפורים ואחד הרכבים המשופרים ביותר היה כמובן הרנגלר. והנה, בפורומים אמריקאיים עלה שוב ושוב שם חדש: REGO.
נשמע אמריקאי? כן, עד ששומעים את העברית. ומבינים ש- REGO היא חברה ישראלית למהדרין החושפת ב- SEMA מוצר מעניין במיוחד: מערכת מיתלים נפרדים לרנגלר JK.
כיצד זה עובד? את צמד הסרנים החיים של הרנגלר מחליף מתלה בעל צמד ציריות (בדיוק כמו IFS)-כאשר הציריות עצמן יוצאות מיחידת הינע שמזכירה באופן הפעולה סרן פורטאלי. נשמע מסובך? – ובכן, זה לא. סרטון ההדגמה של REGO מדגים היטב כיצד עושים זאת (את הנופים אתם כבר מזהו, זה לא נבאדה, זה בישראל).

פרטים רבים על החברה הצעירה עדיין אין. על פי אתר REGO- מדובר בחברה שהוקמה על ידי איציק מיני, המוכר היטב לכל חובב רכבי שטח, טל רוסו ואלי ירקוני. אתר החברה מתאר שלל רכבי שטח עתידיים לאפליקציות צבאיות (בעלות הנעה היברידית) ואנחנו מפתחים קוצים בישבן לקראת נסיעת מבחן.
