שבת , 18 מאי 2024
פורשה מאקאן S. הארכיטקטורה היא פורשה קלאסית עם חלקים מוכרים מקאיין ופאנאמרה. אפשרויות רבות להתאמה אישית. צילום: פורשה
פורשה מאקאן S. הארכיטקטורה היא פורשה קלאסית עם חלקים מוכרים מקאיין ופאנאמרה. אפשרויות רבות להתאמה אישית. צילום: פורשה

פורשה מקאן – השיווק מתחיל

פורשה סופסוף סוגרת את הפער הקיים מתחת לרכב הפנאי הגדול שלה – קאיין – ומכריזה השבוע, בסמוך להכרזה העולמית, על תחילת השיווק בישראל של המקאן: רכב הפנאי הקומפקטי, והספורטיבי מן הסתם, של פורשה.

פורשה מאקאן S. קטנה קומפקטית וספורטיבית מהקאיין הגדול יותר. המחיר החל מ-585 אלפי שקלים. צילום: פורשה
פורשה מאקאן S. קטנה קומפקטית וספורטיבית מהקאיין הגדול יותר. המחיר החל מ-585 אלפי שקלים. צילום: פורשה

הכירו את פורשה מאקאן

מה עשה פורשה קאיין כשפגש את ריינג' רובר ספורט החדש?

לישראל יגיעו בשלב הזה שלוש גרסאות מנוע: 3.0 ל' כפול מגדשים עם 340 כ"ס ו-46 קג"מ, טורבו דיזל 3.0ל' עם 259 כ"ס ו-58 קג"מ וגרסת "טורבו" עם מנוע 3.6ל' וצמד מגדשים לתפוקה של 400 כ"ס ו-55 קג"מ. כל הגרסאות משתמשות בתיבת הילוכים כפולת מצמדים של פורשה PDK עם 7 הילוכים (חשוב לציין כי זו לא תיבת DGS של קבוצת VW).

פורשה מאקאן S. הארכיטקטורה היא פורשה קלאסית עם חלקים מוכרים מקאיין ופאנאמרה. אפשרויות רבות להתאמה אישית.  צילום: פורשה
פורשה מאקאן S. הארכיטקטורה היא פורשה קלאסית עם חלקים מוכרים מקאיין ופאנאמרה. אפשרויות רבות להתאמה אישית. צילום: פורשה

הביצועים בהתאם לתפוקה הנאה. גרסת הדיזל תגיע ל-100 קמ"ש ב-6.3 שניות, ה-S ב-5.4 שניות ואילו הטורבו תרד מרף ה-5.0 שניות לנתון מדהים של 4.8 שניות במיאוץ ל-100 קמ"ש.

כמו בכל דגמי פורשה רשימת האביזרים ארוכה מאד וכך גם האפשרויות להתאמה אישית על ידי הלקוח לכן אפשר לדווח על מחירי הבסיס. מקאן S ומקאן S דיזל – החל מ-585,000 שקלים. מקאן טורבו החל מ-845,000 שקלים.

פורשה מאקאן S. הארכיטקטורה היא פורשה קלאסית עם חלקים מוכרים מקאיין ופאנאמרה. אפשרויות רבות להתאמה אישית.  צילום: פורשה
פורשה מאקאן S. הארכיטקטורה היא פורשה קלאסית עם חלקים מוכרים מקאיין ופאנאמרה. אפשרויות רבות להתאמה אישית. צילום: פורשה

בין המאפיינים הראויים לציון נזכיר מצבי "ספורט" ו-"שטח" למפות הניהול של מערכות ההנעה, מתלים אקטיביים בגרסת "טורבו" יחד עם חבילת ספורט-כרונו, מושבי ספורט מרופדי עור ומחושמלים ועוד פריטים תקניים רבים אשר אליהם אפשר להוסיף כיד הדמיון.

Check Also

ריקול קיה סלטוס

קיה סלטוס: הבעיה טמונה במערכת בקרת לחץ השמן בתיבת ההילוכים. עלולה להיווצר ברכב בעיה שבמקרה קיצוני לא תאפשר לתיבת ההילוכים האוטומטית להחליף הילוך כראוי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

one × 2 =