יום שלישי , 19 מרץ 2024
X3
מנועים חדשים ל-X3 של ב.מ.וו

ב.מ.וו מציגה – מנועים חדשים ל-X3

יצרנית המכוניות ב.מ.וו, הודיעה בימים האחרונים על שינויים בהיצע המנועים של רכב הפנאי הבינוני שלה, ה-X3. אליבא דה ב.מ.וו, עתיד הדור השני של הרכב לקבל את מנועי הטורבו החדשים שהוצגו ב-X1 הקטן ובסדרה 5. כרגיל, כוללת סדרת המנועים החדשה הן מנוע בנזין והן מנוע לוגם סולר.

NEW BMW X3
מנועים חדשים ל-X3

 גרסת הבנזין החדשה קיבלה את השם xDrive20i וכפי שניתן להבין, היא תונע על ידי מנוע שני ליטרים, מנוע בעל ארבעה צילינדרים. נתוני המנוע מצביעים על הספק של 184 כ"ס (ב-4,800 סל"ד) ועל מומנט של 27.5 קג"מ שיחלו מסל"ד נמוך (החל מ-1,250 סל"ד). מנוע זה מוצמד לתיבת הילוכים ידנית לה שישה יחסי העברה או שמונה בגרסה האוטומטית. בהתאם לרוח התקופה, יוצעו שתי התיבות עם מנגנון עצור-סע, מנגנון המדומם את המנוע בכל עצירה לשם חיסכון בדלק והפחתת פליטת המזהמים. בצד השני של הסקאלה, גרסת הדיזל, וזו תקרא xDrive35d. מתחת למכסה המנוע שלה נחבא לו מנוע משושה צילינדרים בנפח שלושה ליטרים עם צמד מגדשי טורבו – האחד מסייע לנשימה בסל"ד הנמוך, ומשנהו בסל"ד הגבוה יותר. נתון ההספק מורה על 313 סוסים ב-4,400 סל"ד עם מומנט של 64.2 קג"מ בטווח שבין 1,500 סל"ד ל-2,500 סל"ד.

אגב, אם תהיתם מדוע אנו לא מפרסמים בצמוד למפרט המנועים את נתוני צריכת הדלק ו/או שאר הביצועים, נספר כי בשלב זה נמנעה החברה מפרסום המספרים הללו.

Check Also

מפגש מחשמל עם ג'נסיס ELECTRIFIED GV70

הגרסה החשמלית והחזקה ביותר של ג'נסיס GV70 לוקחת את כל התכונות של ה-SUV היוקרתי ומעלה בחזקת ה-800 וולט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

19 + six =