תומר הדר
מאזדה העולמית תזמן את בעליהן של 2.3 מיליון ברחבי העולם לתיקון צמד תקלות פוטנציאליות, כך מודיעה היצרנית. הדגם הראשון – שנכון להיום אינו משווק בישראל – הוא מאזדה CX3. לפי מאזדה, נקודות התמיכה של צמד הבולמים ההידראוליים אשר מותקנים בדלת האחורית ותומכים במשקלה עלולות להיחלש ולגרום לדלת האחורית להיסגר בהפתעה.

בעיה נוספת ב-CX3 נוגעת למערכת ניהול המנוע אשר מותקנת בדגמי הדיזל של ה-CX3 – שעלולה לגרום לתקלה. מכיוון ש-CX3 מבוסס על מכלולים אשר משותפים גם למאזדה 3, הריקול יהיה תקף גם לדגמי מאזדה3. בדוגמה ל-CX3, מאזדה 3 דיזל אינה משווקת כלל בישראל, אך דגמי הבנזין משווקים בארץ – ובשבועות הקרובים הצרכנים ייודעו האם אכן רכבם יזומן לביצוע הריקול.