רוני נאק
השברולט סילבראדו שבצילומים האלה הוא תולדה של שיתוף פעולה בין חטיבת הרכב של ענקית המתלים FOX לבין רבים מהשמות המובילים את תעשיית השטח בארה"ב. שמות שיישמעו מוכרים לכל מי שמידי פעם נהנה לשכב מתחת לרגנלר שלו ולסובב ברגלים. כמו: BF Goodrich ,Baja Kits ,DANA , ARB ,RCV ועוד, הם עדות לתשוקה המשותפת ליצור את רכבי השטח הכי קיצוניים שיש.

זרועות המתלה הקדמי מחוזקות עשויות אלומיניום והן מרחיבות את המפשק ב-6 אינץ' (כ-15 ס"מ) ביחס לסילבראדו סטנדרטי. בנוסף גם מערכת ההיגוי עובתה וחוזקה כדי שתוכל להתמודד עם מהלך המתלה הארוך (36.8 ס"מ) וגם עם העומסים של צמיגים בקוטר 37 אינץ'.

• להורדת ההודעה המלאה והמפרט הטכני ההזוי
מאחור נזנח מתלה העלים של הסילבראדו התקני לטובת זרועות עוקבות ארוכות המוברגות לתושבות הקיימות בשלדה ואליהן מתחבר סרן DANA 60 – ללא צורך לשנות או להעתיק את מיכל הדלק המקורי. מהלך המתלה המתקבל מאחור הוא 39 ס"מ אנכיים או 49 ס"מ בהצלבה – מטורף!

כל היופי טופי הזה מנוהל על ידי מערכת מתלים אקטיבית מבית FOX – LIve Valve המשנה את מאפייני השיכוך בעזרת מערכת ניהול ממוחשבת ואינפוט המתקבל מדרישות הנהגת ומערכות הרכב השונות כמו למשל היגוי, בלמים ומצערת – כל הנתונים מתקבלים מהחיישנים המקוריים של שברולט בסילבראדו.
הכוח מגיע ממנוע V8 של GM בנפח 6.2 ל' הנושם בעזרת מגדש-על. התפוקה עומדת על 700 כוחות סוס עם מומנט של 88.5 קג"מ. בעוד שלסיניות רבות יש חתימת אור מפסי LED דקורטבייים לסילבראדו של FOX יש "חתימת צליל" שניתן לשמוע ולהרגיש ומגיעה ממערכת פליטה של Borla הזורמת בחופשיות דרך צינורות מפלדה אל חלד.

כל הסוסים האלה נשלחים לגלגלים דרך תיבת הילוכים עם 10 הילוכים. יש גם תיבת העברה אם תרצו גם הנעה כפולה ותשמחו לגלות שבחזית יש ציריות מחוזקות. יש אופציה לנעילות דיפרנציאל מבית ARB לבחירה, וציריות כרומולי מחוזקות (35 שיניים) כדי לשלוח ביעילות כוח לצמיגי 37 אינץ' BFG A/T צמיגי KO2 מותקנים על חישוקי סגסוגת 17 אינץ'.

כלי ראוי לספר בו ביציאת מצרים.
במחיר של 2 מיליון שקל החלומות רחוקים חחחחח.
נסתפק ב trx ונחסוך מליון 300