יום שלישי , 30 אפריל 2024
יונדאי טוסון של סדנת VACCAR לתערוכת SEMA. מה שמראה שגם תפוח אדמה יכול להשתפר עם גבינת עזים. צילום: יVACCAR
יונדאי טוסון של סדנת VACCAR לתערוכת SEMA. מה שמראה שגם תפוח אדמה יכול להשתפר עם גבינת עזים. צילום: יVACCAR

יונדאי טוסון לא מ-0 ק"מ

תומר הדר

מי מכיר את סימה? אז נכון, השם בהחלט מעיד על נוכחות של מורה ללשון, או ספרות, אך סימה הוא גם שמה של תערוכת שיפורי הרכב הגדולה בעולם, הצפויה להיפתח בלאס וגאס ממש בימים הקרובים.

בוקר טוב. הנה יום טיפוסי בתערוכת שיפורי הרכב SEMA. צילום: SEMA
בוקר טוב. הנה יום טיפוסי בתערוכת שיפורי הרכב SEMA. צילום: SEMA

באנגלית קוראים לזה SEMA, מדובר בראשי תיבות של יצרני ציוד מיוחד. פעם, לפני שנים רבות, יצרני הרכב לא ממש שמחו ללכת יד ביד עם המשפרים והעדיפו לשמור על תדמית מצוחצחת ורחוקה ככל האפשר מן הדראג סטריפ השכונתי, אך השנים האחרונות הביאו שינוי: בלי שיפורים אין יחודיות, בלי יחודיות אין מכירות. אז יצרני הרכב ניגשו לקולנוע, צפו בכמה סרטי מהיר ועצבני וחזרו עם רכבים משופרים כמו שצריך. ראו ערך יונדאי: ב- SEMA  הקרובה הנערכת בלאס וגאס (כמובן, כאילו..) יונדאי מציגה טוסון. כן, טוסון. רגע, לפני שתעברו עמוד, זה טוסון משופר. יונדאי חברה לסדנה ששמה ואקאר כדי לייצר את הטוסון ספורט. מה הופך טוסון לספורט? או. שימו לב: חישוקי 20 אינץ', חצאיות, ספוילר קדמי מפלצתי וכמובן גם דיפיוזר מאחור.

עוד? קבלו: עור טלה בפנים, פוד מיוחד לשעונים וכמובן מערכת שמע שמיועדת לגרום דימומי עור תוף. וכעת למנוע: אטמוספרי ליסינג? מה פתאום: המנוע האטמוספרי מקבל מגדש של BOOSTEC שמזין אוויר צונן הודות לאינטרקולר של מישימוטו, מערכת יניקה פחות מוגבלת ביכולותיה ומערכת פליטה מהממיר המאפשרת פליטה מכובדת לנוכח יכולות היניקה המשופרות. הספק? 175 כוחות סוס ל-1.6 ל'. זה לא מטורף, אבל זה יפה יותר מהמקור, גם בפנים ובטח שגם מבחוץ.

Check Also

סיטרואן C3 איירקרוס מקבל 7 מושבים

מה זה קטן ועם 7 מושבים? סיטרואן C3 איירקרוס. כך לפחות מבטיחה היצרנית לגבי הדור הבא של הדגם אשר עתיד להגיע לישראל בסוף השנה הנוכחית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

ten − 4 =