יום רביעי , 8 מאי 2024
ריקול לג'יפ גרנד צ'ירוקי ודודג' דוראנגו בישראל. צילום: JEEP
ריקול לג'יפ גרנד צ'ירוקי ודודג' דוראנגו בישראל. צילום: JEEP

ריקול לג'יפ בישראל

תומר הדר

בעלי ג'יפ גראנד צ'רוקי ודודג' דוראנגו שימו לב: סוכנות מכוניות לים התיכון, יבואנית ג'יפ מודיעה על ריקול לשני הדגמים בישראל. חשוב לציין – דודג' דוראנגו לא יובא לישראל מעולם באופן רשמי על ידי סוכנות מכוניות לים התיכון- משמע במפתיעה הודעתה של היבואנית מתייחסת גם לרכבים שהגיעו ארצה ביבוא אישי.

ריקול לג'יפ גרנד צ'ירוקי ודודג' דוראנגו בישראל. צילום: דודג'
ריקול לג'יפ גרנד צ'ירוקי ודודג' דוראנגו בישראל. צילום: דודג'

לפי סמל"ת, אטם במגבר הבלם (ה"בוסטר ברקס") עלול להתבלות ולאפשר חדירה של לחות, שבתורה משחיתה את נוזל הבלם ומורידה מיעילותו, מה שעלול כמובן לפגוע ביכולת הבלימה. הריקול עצמו רלוונטי ל-1,275ג'יפ גראנד צ'רוקי- משנות היצור 2011 עד 2014 – ולמספר נוסף שאינו ידוע של דודג' דוראנגו. חשוב לציין: מאחר והדוראנגואים יובאו ארצה על ידי בעלים פרטיים – בכמויות ובמועדים שלא בהכרח תועדו על ידי משרד התחבורה – ובטח שלא על ידי יבואנית קרייזלר הקודמת – מכשירי תנועה.

קשה לדעת בשלב זה אם וכיצד אמורים נציגי סמל"ת להגיע אל אותם לקוחות- וחמור מכך, כיצד אמורים נציגי משרד התחבורה להכיר בעצם את הדוראנגואים האמורים אשר נדרשים לריקול – אם מעולם לא יובאו על ידיה ובחלק מן המקרים מעולם לא ביקרו במוסכי סמל"ת. בכל מקרה-נזכיר: רכב שזומן לריקול ישראלי ולא תוקן כנדרש אינו יכול לעבור את מבחן הרישוי השנתי במידה והליקויים לא תוקנו תוך חצי שנה.

Check Also

ריקול קיה סלטוס

קיה סלטוס: הבעיה טמונה במערכת בקרת לחץ השמן בתיבת ההילוכים. עלולה להיווצר ברכב בעיה שבמקרה קיצוני לא תאפשר לתיבת ההילוכים האוטומטית להחליף הילוך כראוי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

one × 3 =