יום ראשון , 5 מאי 2024
איור פורד ברונקו
זה רק איור עד השבוע הבא שבו פורד ברונקו ייחשף רשמית. איור: MO AUON

פורד ברונקו – טיזר קולנועי

רוני נאק

ב-13 ליולי תהיה החשיפה הרשמית של פורד ברונקו – מקווה שהיא לא תיהיה מפח נפש ודלה במידה. בכל מקרה הנה טיזר אווירתי ומושקע לרכב השטח החדש. זו השקה סופר-חשובה שכן פורד מתכננת להפוך את BRONCO לתת מותג שיכיל בתוכו שורה שלמה של דגמים וגרסאות.

מידע נוסף שזלג החוצה עוסק במערכת בקרת אחיזה עם מפות שטח שונות – ואולי יכולת עצמית של המערכת לזהות את סוג השטח עליו הברונקו יסע. GOAT ("עז" בתרגום ישיר לעברית) או Go Over Any Terrain – כשם כולל לכל אמצעי השטח המיוחדים בהם נעילות דיפ' מקוריות, ניתוק מוטות מייצבים ועוד.   בנוסף – כמו בסובארו – ההנעה תהיה כפולה-קבועה לכל ארבעת הגלגלים. עוד יהיו דלתות צד וגג פריקים.

מנועים תצפו למנוע 2.3ל' אקובוסט וגם 2.7ל' אקובוסט שיהיה כאופציה. ה-2.3ל' טורבו בנזין יפיק כ-300 כוחות סוס ומעל ל-40 קג"מ.

כמו של-JEEP יש את trail rated המאשר את יכולות השטח והעמידות של הדגם בפורד בחרו להשתמש ב-Built wild שזה יהיה המקביל לציין את העובדה שיש יכולת עבירות בשטח, חציית נחלים זורמים מבלי לדרוך על טרוטות וכיוב'. בהקשר הזה נספר כי מחיר הבסיס יהיה כ-30 אלף דולרים. תמחיר דומה עד זהה לזה של ג'יפ רנגלר בארה"ב. ואם אפשר בכלל להשליך מזה על התמחור הצפוי כאן בישראל – פורד ברונקו יהיה יקר מאד (אם כלל יגיע ב-2022 או סוף 21).

Check Also

אסטון מרטין: תודה על השפיות!

לא שריקת מנוע חשמלי ולא צרצור ממסרי טעינה, לא מאוורים של קירור סוללה ולא משקל עצמי של דחסן אשפה. אסטון מרטין חושפת מנוע טורבו-בנזין חדש עם 100 קג"מ וצליל שמיימי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

1 × three =