יום שלישי , 30 אפריל 2024
Advanced Accessory Concepts F-250 Super Duty Tremor

פורד F-250 טרמור מתוגבר

רוני נאק

לאחרונה הודיעה דלק מוטורוס, יבואנית פורד, על תחילת השיווק של גרסת טרמור המוקשחת לשטח של טנדרי ה"סופר דיוטי" הענקיים שלה. זה שהטנדר מגיע מוכן מהבית עם כל הגודיז שצריך זה עדיין לא אומר שאין מה לשפר ולהתאים. אז הנה SEMA.

תערוכת השיפורים ואביזרי הרכב שמתקיימת מדי שנה (למעט שנת הקורונה שעברה) היא הזדמנות לתת דרור. אפילו יצרניות הרכב האנאליות ביותר משחררות שם סוגרים בזכות תעשיית השיפורים העניפה שיש בארה"ב. הזדמנות להפעיל את הדמיון של הלקוחות לגבי האפשרויות הרבות הטמונות בטנדר גדול.

במקרה הזה פורד רצתה לעשות את הטרמור ל"עוד יותר שטח" וזה מתחיל עם מערכת פליטה מקוצרת עם ציפוי כרום שחור מבית BORLA – כדי שה-V8 בנזין בנפח 7.3ל' יוכל לנשום עמוק עוד יותר. WARN הוסיפה לבלילה טבורי גלגל ננעלים וחזקים במיוחד.

חבילת המתלים שודרגה עם קוילאוברים, זרועות רדיוס חדשים ובקצוות חישוקי 17 אינץ' ועליהם גומי אגרסיבי במידה 37 אינץ'. מאחרי פגוש פלדה מחוזק של WARN מסתתרת גם כננת WARN ושאקלים הווי דיוטי. מדחס אוויר נוסף לתא המנוע כדי לאפשר חזקה קלה לכביש אחרי הפחתת לחץ האוויר מהצמיגים הגדולים.

חבילת התאורה כוללת פנסי עבודה גבוהים ויחידות נוספות על הגגון ולפני השמשה הקדמית.

בתוך הענק הכניסה פורד שטיחונים עמידים במזג אוויר, כספת אמיתית בקונסולה המרכזית לכלי הזין של תושבי מדינת טקסס הגדולה, כיסויי מושבים עמידים, מקרר/מקפיא נייד, מערכת חשמל מחוזקת ומפוצלת להוספת צרכנים נוספים ולסיום גם מערכת שמע מחוזקת ממש בעלת שם ראוי: PowerBass.

פורד F-250 סופר דיוטי משווק בישראל החל ב-270 אלפי שקלים.

Check Also

תעבורת הדאטה נחשפת

מכוניות מקושרות זה משהו שאנו כבר חיים עמו. עתה, נחשף גם הצד האפל והמחיר של הפקרת הפרטיות בידי רשויות זרות ולעיתים עוינות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

4 × three =