יום שני , 16 ספטמבר 2019
ראשי » חדשות » ב.מ.וו הפעם הגזמתם
ב.מ.וו מזמנת רכב יחיד ובודד לריקול. ב.מ.וו X3 משנת יצור 2015. צילום: ב.מ.וו
ב.מ.וו מזמנת רכב יחיד ובודד לריקול. ב.מ.וו X3 משנת יצור 2015. צילום: ב.מ.וו

ב.מ.וו הפעם הגזמתם

רוני נאק

ריקולים, כידוע, מושכים לא מעט תשומת לב בעולם הרכב. יצרן הרכב פישל, משהו נשבר, תאונת דרכים התרחשה – ואז צריך לזמן אלפי לקוחות, לפעמים מיליוני לקוחות כדי לתקן את מה שדורש תיקון, כיוון ושיפוץ.

ב.מ.וו מזמנת רכב יחיד ובודד לריקול. ב.מ.וו X3 משנת יצור 2015. צילום: ב.מ.וו
ב.מ.וו מזמנת רכב יחיד ובודד לריקול. ב.מ.וו X3 משנת יצור 2015. צילום: ב.מ.וו

מבחן דרכים ב.מ.וו X3

מבחן דרכים סוזוקי באלנו

לפעמים הריקול מלווה גם בהתנצלויות לא נעימות ולעתים גם בתביעות. אך מה קורה כשמדובר בריקול לרכב יחיד? התשובה: עדיין מזמנים לריקול. גם כשמדובר ברכב בודד. כן. אחד. מטבע הדברים ההיגיון קובע שמדובר בלמבורגיני, פרארי, בנטלי או כל רכב אחר שמיוצר בסדרות מוגבלות במיוחד, אבל לא: מדובר ברכב פנאי ב.מ.וו X3, מודל 2017 אחת ויחידה שזומנה לריקול בארה"ב.

הרכב – ב.מ.וו X3 28I יוצר ב-7 ביוני 2015, יום בו ריתוכים מסוימים במערכת הגה הכוח לא נסגרו כראוי, מה שעלול לגרום לסכנת שריפה. אז בהצלחה לבעל הרכב, כנראה שהתור לתיקון התקלה לא יהיה ארוך במיוחד.

צפו גם בזה

זה מה שמרגש אותנו. יחידת הנעה חשמלית עם שני הילוכים שנותנת יותר חיסכון וביצועים. צילום: ZF

הנעה חשמלית הדור הבא

ZF חושפת יחידת הנעה חשמלית עם 2 הילוכים וגמישות ליישומי רכב רבים - מקופקטיות ועד ספורטיביות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

5 × 4 =