ואני לא מדבר רק על טעם רע וראוותנות. ולפעמים לא צריך להמציא, אלא פשוט לקחת מודל שעובד ולאמץ אותו. זה בדיוק מה שעושה מותג בריטי חדש הקורא לעצמו ETERNITI. המותג, אשר נחשף לעולם בתערוכת פרקנפורט האחרונה (ספט' 2011), מאמץ את המודל של RUF, TECHART וסדנאות גרמניות אחרות ולוקח פורשה כ"בסיס" ומעביר אותה במכבש שיפורים ודיגומים המשנה אותה מהבסיס – הכל בהתאם לדרישות של לקוחות עשירים במיוחד. בסתיו הם הציגו אבטיפוס של "SUPER SUV" כהגדרתם הנקרא חאמרה אשר משלב המון כוחות סוס, עם שלדה מכוילת, מרכב שרירי, פנים בעבודת יד ואיבזור רב.
• מה לוקח? פורשה קאיין או ריינג' רובר ספורט?
הבסיס ל-620 כוחות הסוס הוא מנוע 8V 4.8 ל' כפול-מגדשים של פורשה וזה מספיק כדי להביא את החאמרה קרוב ל-300 קמ"ש. בכוונת החברה לשווק את החאמרה כלימוזינת ביצועים כאשר תא הנוסעים מאחור מספק את החלל הדרוש – והפאר – כדי להתאים להגדרה. רק אל תנסו למזוג מרטיני תוך-כדי-נסיעה.
ואנו מספרים לכם את כל זה מכיוון שאיטרניטי פרסמה שתהליך הפיתוח ממשיך עם "פיין טיונינג" לשלדה ולמתלים. לטובת האצת המיזם (כי יש כמה שייחים חמים על האוטו במפרץ), הם גייסו את ג'וני הרברט. מי שהשם הזה לא מזיז דבר באונה נזכיר שמר הרברט היה נהג פורמולה 1 בעברו. בעזרתו הם יטפלו במרווח הגחון, בחירת הצמיגים הנכונים, כיול המתלים, בולמי הזעזועים ועוד. הדיווחים מהמסלול – אובייקטיביים כמובן – מדווחים על התנהגות חדה מאד ואחיזה גבוהה. בנוסף השלינו מאיטרניטי שעיצוב המרכז ישתנה מאד ממה שראינו בפרנקפורט וכן יהיו שינויים גם במראה תא הנוסעים.
התאמה אישית היא שם המשחק כאן וכל לקוח איטרניטי יהנה מההזדמנות לפגוש את מעצב החאמרה כדי לבנות את מכונית חלומותיו. המחיר כמובן שאינו מצויין וצפוי שלא לרדת מ-100 אלף אירו בכל מקרה.
החשיפה של גרסת היצור צפויה באפריל הקרוב בתערוכת בייג'ינג.
פצצה של דבר! אין צדק חברתי יש כוחות סוס!