רוני נאק
בהודעה שפורד פרסמה ביום שישי הודיעה החברה על מינוי שני בכירים, בגרמניה ובבריטניה, ליישום תכנית sprint to 6 reset and redesign. הכוונה, כפי שמרומז בשם הוא להגיע לרווח של 6% לפני מיסים וריביות. מסגרת הזמן ליישום לא צויינה בהודעה. התהליך החל עכשיו ונראה – כך לפי דובר פורד – את עיקר השינויים במהלך 2020.

על העבודה בשטח יהיו אחראים שני מנהלים אחד בגרמניה שהיה בעבר אחראי על ביקורת האיכות במפעל והאחר בבריטניה שהיה אחראי לפני כן על המו"פ העולמי של פורד.
פורד הודיעה שתכנית ההבראה האירופאית תתמקד ביצור של דגמים רווחיים בכללם קרוסאוברים, SUV ומסחריות – וקיצוץ דגמי נישה ואחרים. במקביל ייחתמו הסכמים לשיתופי פעולה כדי לצמצם עלויות ייצור – למשל עם VW בתחום המסחריות. שיתופי פעולה נוספים עשויים להופיע בתחום של מכוניות אוטונומיות וכן ייצור משותף של כלי רכב כפי שדיווחנו כאן לאחרונה.
ג'ים פארלי, מנהל השיווק הגלובאלי בפורד, אמר שבעוד שלמסחריות יש מרווח של 13% לפורד באירופה והודה כי היצרן הגיב באיטיות לדרישה המהירה לקרוסאוברים ורכבי פנאי.