רוני נאק
פורד הדהימה את העולם כשהחשפה – חצי בהפתעה – את הפורד מוסטאנג מאך E, שהוא לכל דבר ועניין SUV עם 4 דלתות חשמלי הנושא שני שמות איקוניים ("מוסטאנג" ו-"מאך") לכאורה מחוץ להקשר. לבחירת השם בהחלט שהייתה השפעה שיצרה קיטוב בציבור כי יש מי שחושבים שזו יותר מכל ביטוי למצוקה בה שרויה פורד ולצידם טהרנים שנחרדים משימוש בשמות האלה באפליקציה של מכונית חשמלית ועוד SUV.
מצד שני – פורד טענה השבוע כי כל מכסת היצור הראשונה של מוסטאנג מאך E החשמלית המיועדת לשוק האמריקאי כבר נמכרה – וכי האספקה לאירופה (ואלינו?) גם היא עוד רגע כבר מוזמנת. האם זה עוד BS חמים שיוצא מחטיבת השיווק של פורד אשר נועד ליצור תחושת FOMO בקרב מתעניינים? או שיש בכך גרעין של אמת?
אז דמיינו עולם דיסטופי בו יש 50 סוכנויות של פורד קרובות לביתכם – ואתם מתקשרים לכולן לשאול על פורד מוסטאנג מאך E החשמלית. נחשו מה קרה: