GAC מושקת מחדש עם מותג AION. אולם ראשון בראשון לציון בספטמבר. צילום: יח"צ

בספטמבר GAC צפויה לחזור לחיינו

רוני נאק

GAC, שהייתה מחלוצות הרכב החשמלי הסיני בישראל, עתידה להתקמבק בקרוב. כך על פי ההודעה שהתקבלה היום מדובר החברה. תחת היבואנית אוריון מוביליטי (לבית יוניון מוטורס) ובהנהלת אלעד גולדפרב המנכ"ל.

הרכבים יהיו ממותגים AION וישווקו לנהגי ישראל דרך חמש אולמות תצוגה שעתידים להיפתח (עדיין לא קיימים בפועל) בחודשים הקרובים. לפי ההודעה: "שלושה מהאולמות – בחיפה, בראשון לציון ובמודיעין – ייפתחו כבר במהלך ספטמבר הקרוב. שני אולמות נוספים, בתל אביב (במתחם עתידים) וברעננה, עתידים להיפתח במהלך 2025. ברעננה יוקם אולם התצוגה המרכזי של היבואן, בשטח של כ־300 מ"ר, כאשר לשטח זה יתווספו משרדי מטה הנהלת המותג".

GAC מושקת מחדש עם מותג AION. אולם ראשון בראשון לציון בספטמבר. צילום: יח"צ

 

עוד סיפר דובר החברה כי בתכנית לייבא ארבעה דגמי AION חשמליים כמובן, AION V, שהוא קרוס-אובר משפחתי; דגם הפרימיום  HT וכן דגמים בשם AION UT ו-AION Y PLUS. בנוסף, לאחרונה הודיעה אוריון מוביליטי על שורת מינויים חדשים להנהלת החברה: לצד המנכ"ל אלעד גולדפרב, מונתה מעיין ויזל למנהלת השיווק בחברה; וליאור גבל מונה למנהל המכירות הארצי.

המפרטים הסופיים והמחירים של הרכבים הנ"ל עוד לא פורסמו רשמית.

Check Also

עוד מפלץ מוגזם מהונגצ'י G919

G919 - רכב שטח קשוח למראה ועם מגה-מפרט מכאני ואיבזורי - כמובן שזה הונגצ'י

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *