יום שני , 2 דצמבר 2024
טנדר איסוזו דימקס החדש מושק בישראל החל מ- 219 אלפי שקלים להנעה כפולה. צילום: איסוזו
טנדר איסוזו דימקס החדש מושק בישראל החל מ- 219 אלפי שקלים להנעה כפולה. צילום: איסוזו

איסוזו די מקס מתחדש

תומר הדר

UMI, יבואנית איסוזו משיקה בישראל את איסוזו D MAX המחודש שעבר שורה ארוכה של שינויים, הן במישור הקוסמטי והן בכל הקשור ברכבת הכוח. השינוי החשוב ביותר מבחינת איסוזו הוא הצגתו של מנוע חדש – בנפח "צנוע" ולא ממש מקובל בקטגוריית הטנדרים- של 1.9 ליטרים. המנוע החדש מפיק 163 כוחות סוס ו-36.7 קג"מ. גם תיבת ההילוכים האוטומטית חדשה – מדובר בתיבה בעלת שש מהירויות של אייסין. לצידה מוצעת גם תיבה ידנית בעלת שש מהירויות. לפי איסוזו, צריכת הדלק השתפרה ב-15% בגרסה הידנית וב-5% בגרסה האוטומטית. האבזור כולל בקרת שיוט, מערכת מולטימדיה ותאורת LED.

טנדר איסוזו דימקס החדש מושק בישראל החל מ- 219 אלפי שקלים להנעה כפולה. צילום: איסוזו
טנדר איסוזו דימקס החדש מושק בישראל החל מ- 219 אלפי שקלים להנעה כפולה. צילום: איסוזו

כנהוג בשוק הטנדרים, איסוזו D MAX המחודש מוצע הן בגרסאות ידניות והן בגרסאות אוטומטיות, הן בגרסאות כפולות הנעה (המצוידות ב-LOW ) והן בגרסאות בעלות הנעה אחורית בלבד. רמות הגימור כוללות רמת בסיס- S המצוידת בבקרת שיוט ומערכת מולטימדיה ורמה בכירה- LS המצוידת בחישוקי 18 אינץ' בגרסת ה-4X4, בקרת אקלים ושקעי כוח נוספים.

טנדר איסוזו דימקס החדש מושק בישראל החל מ- 219 אלפי שקלים להנעה כפולה. צילום: איסוזו
טנדר איסוזו דימקס החדש מושק בישראל החל מ- 219 אלפי שקלים להנעה כפולה. צילום: איסוזו

מחיר איסוזו D MAX הבסיסי ביותר, בעל הנעה אחורית בלבד ותיבה ידנית הוא 192 אלף שקלים. גרסת הנעה הכפולה הבסיסית המצוידת גם היא בתיבה ידנית  עולה 219 אלף שקלים. מחיר גרסה אוטומטית בעלת הנעה כפולה מתחיל ב-234,900 שקלים. מחיר הגרסה כפולת ההנעה הבכירה ביותר, ברמת הגימור LS הוא 244,900 שקלים .

Check Also

השוואתי JAC 40 מול כולם

מותג JAC עושה קמבק עם תנופה מחודשת ומשיק בקרוב את JAC 40 במחיר שבאמת לא ישאיר את השוק אדיש לתמורה. האם התחרות תדע להגיב?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *