תומר הדר
UMI, יבואנית איסוזו משיקה בישראל את איסוזו D MAX המחודש שעבר שורה ארוכה של שינויים, הן במישור הקוסמטי והן בכל הקשור ברכבת הכוח. השינוי החשוב ביותר מבחינת איסוזו הוא הצגתו של מנוע חדש – בנפח "צנוע" ולא ממש מקובל בקטגוריית הטנדרים- של 1.9 ליטרים. המנוע החדש מפיק 163 כוחות סוס ו-36.7 קג"מ. גם תיבת ההילוכים האוטומטית חדשה – מדובר בתיבה בעלת שש מהירויות של אייסין. לצידה מוצעת גם תיבה ידנית בעלת שש מהירויות. לפי איסוזו, צריכת הדלק השתפרה ב-15% בגרסה הידנית וב-5% בגרסה האוטומטית. האבזור כולל בקרת שיוט, מערכת מולטימדיה ותאורת LED.
כנהוג בשוק הטנדרים, איסוזו D MAX המחודש מוצע הן בגרסאות ידניות והן בגרסאות אוטומטיות, הן בגרסאות כפולות הנעה (המצוידות ב-LOW ) והן בגרסאות בעלות הנעה אחורית בלבד. רמות הגימור כוללות רמת בסיס- S המצוידת בבקרת שיוט ומערכת מולטימדיה ורמה בכירה- LS המצוידת בחישוקי 18 אינץ' בגרסת ה-4X4, בקרת אקלים ושקעי כוח נוספים.
מחיר איסוזו D MAX הבסיסי ביותר, בעל הנעה אחורית בלבד ותיבה ידנית הוא 192 אלף שקלים. גרסת הנעה הכפולה הבסיסית המצוידת גם היא בתיבה ידנית עולה 219 אלף שקלים. מחיר גרסה אוטומטית בעלת הנעה כפולה מתחיל ב-234,900 שקלים. מחיר הגרסה כפולת ההנעה הבכירה ביותר, ברמת הגימור LS הוא 244,900 שקלים .