יום שני , 24 יוני 2024
טנדר איסוזו דימקס משתדרג עם מנוע חדש, תוספת איבזור מתקדם ומערכת הנעה כפולה גמישה יותר. בקרוב גם אצלנו. צילום: איסוזו
טנדר איסוזו דימקס משתדרג עם מנוע חדש, תוספת איבזור מתקדם ומערכת הנעה כפולה גמישה יותר. בקרוב גם אצלנו. צילום: איסוזו

איסוזו די מקס – בקרוב הדור הבא

תומר הדר

בשוק הרכב הישראלי נהנה הדי מקס של איסוזו מתואר מחייב: הטנדר הנמכר ביותר בישראל, לפחות נכון לשנה שעברה. בפועל, מדובר בתואר מחייב במיוחד בפלח שוק שנמצא כל הזמן במגמת שינוי בגלל חדירת דגמים חדשים וגם טנדרים גדולים וכבדים יותר, ופטורים ממס כמובן.

טנדר איסוזו דימקס משתדרג עם מנוע חדש, תוספת איבזור מתקדם ומערכת הנעה כפולה גמישה יותר. בקרוב גם אצלנו. צילום: איסוזו
טנדר איסוזו דימקס משתדרג עם מנוע חדש, תוספת איבזור מתקדם ומערכת הנעה כפולה גמישה יותר. בקרוב גם אצלנו. צילום: איסוזו

כעת מודיעה איסוזו, לפחות לעת עתה בבריטניה, על חשיפת שדרוג מקיף לדי מקס שכולל הצגת מנוע דיזל חדש-וקטן במיוחד, לפחות במונחי טנדרים. לפי איסוזו, המנוע החדש, בנפח-1.9 ליטרים מפיק 164 כוחות סוס ומאפשר לאיסוזו לגרור משקלים של עד-3.5 טונות-ולשאת מטען במשקל של עד טונה אחת.

טנדר איסוזו דימקס משתדרג עם מנוע חדש, תוספת איבזור מתקדם ומערכת הנעה כפולה גמישה יותר. בקרוב גם אצלנו. מנוע 1.9ל' יהיה בעיקר חסכוני יותר ומזהם פחות מהמנוע היוצא - בקנה גם תיבת הילוכים אוטומטית זריזה יותר ועם יותר יחסי העברה. צילום: איסוזו
טנדר איסוזו דימקס משתדרג עם מנוע חדש, תוספת איבזור מתקדם ומערכת הנעה כפולה גמישה יותר. בקרוב גם אצלנו. מנוע 1.9ל' יהיה בעיקר חסכוני יותר ומזהם פחות מהמנוע היוצא – בקנה גם תיבת הילוכים אוטומטית זריזה יותר ועם יותר יחסי העברה. צילום: איסוזו

בנוסף, הדי מקס המחודש יצויד במערכות אנדרואיד אוטו וקאר פליי. מעבר לכך, לראשונה יצוידו דגמי-2017 של הD MAX  במערכת 4X4 עם מנגנון shift on the fly, כלומר יהיה ניתן לשלב 4X4 תוך כדי נסיעה.

Check Also

VW מסיטה מיליארדים לפיתוח מנועי בעירה פנימית

פחות חשמל יותר מוצרים שלקוחות באמת רוצים. ל-VW נפל האסימון והיא מסיטה שליש מתקציב הרכב החשמלי לפיתוח מנועי בעירה פנימית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

2 × two =