יום ראשון , 26 ינואר 2025
jaecoo7 PHEV מתחיל שיווק בישראל החל ב-189,900 שקלים. צילום: ג'אקו

ג'אקו 7 PHEV החל ב-189,900 שקלים

רוני נאק

מותג ג'אקו המיובא על ידי כלמוביל מרחיב את ההיצע ושומר על התמורה והערך לנהגים. גרסת PHEV, פלאג-אין הייבריד מרשימה מתווספת לליין ומציעה מעל ל-90 ק"מ של טווח חשמלי וכ-1,300 ק"מ של טווח נסיעה משולב – כך על פי ההודעה לעיתונות של היבואנית.

יותר מזה, ג'אקו 7 PHEV הוא הסנונית המבשרת שורה של דגמי SUV נוספים של היצרן אשר יושקו בישראל כבר במהלך 2025. אלה כוללים ארבעה דגמים חדשים; JAECOO 8 בגרסת הנעה היברידית-חשמלית, JAECOO 5 בגרסאות הנעה חשמלית, היברידית ובנזין, OMODA 7 בגרסת הנעה היברידית-חשמלית ובנזין ו- OMODA 9 בגרסת הנעה היברידית-חשמלית.

ג'אקו 7 PHEV חבילות אבזור עשירות יותר לפלאג אין בעל טווח הנסיעה הגדול. צילום: ג'אקו

• מבחן דרכים ג'אקו 7 4X4

לענייננו, ג'אקו 7 פלאג אין משלב מנוע טורבו בנזין בנפח 1.5ל' עם מנוע חשמלי לתפוקה משולבת מרשימה מאד של 342 כ"ס ו-53.6 קג"מ. המיץ למנוע החשמלי מגיע מסוללת ליתיום בעלת קיבולת גדולה של 18.3 קוט"ש המאפשרת, לפי היבואנית, טווח נסיעה חשמלי של 91 ק"מ WLTP. על פי אותו התקן צריכת הדלק עומדת על 0.7ל' ל-100 ק"מ בשילוב החשמל והמערכת ההיברידית. מדובר במערכת היברידית שיכולה להיטען מרשת החשמל אבל גם בטעינה עצמית והיא מהדור האחרון והמתקדם ביותר של יצרנית הרכב. בנוסף לחסכון הניכר, הסוללה הגדולה מאפשרת גם הוצאת אנרגיה לצרכן חיצוני, כלומר V2L בהספק של עד 3.3 קילו-וואט (שזה קצת יותר ממה שמצלה נינג'ה צורך).

ג'אקו 7 PHEV יכולת לספק עד 3.3Kw לצרכן חיצוני. צילום: ג'אקו

 

הממדים של ג'אקו 7 ההיברידי אינם שונים מאלו של גרסת הבנזין אותה בחנו כאן לאחרונה. בסיס הגלגלים הוא 267.2 ס"מ והאורך הכללי 4.5 מטרים. כמו שאנו אוהבים, לא גדול ולא קטן. לצד זאת יש יכולת גרירה נאה של עד 1.5 טון לנגרר המצויד בבלמים.

היצע הגרסאות כולל את הפרימיום במחיר של 190 אלפי שקלים ואת גרסת לקצ'רי במחיר 203 אלפי שקלים. חבילות האבזור כוללות חישוקי 19 אינץ', מערך מצלמות 540 מעלות (מסביב וגם מתחת לרכב), פנסי LED, בורר מצבי נהיגה, קוקפיט דיגיטלי מלא עם ממשקי קארפליי ואנדרואיד אלחוטיים. לאלה מצטרפים בגרסה הבכירה גם גג שמש פנורמי, דלת תא מטען חשמלי ועוד.

ג'אקו 7 PHEV גרסת לקצ'רי כוללת גם גג שמש פנורמי גדול. צילום: ג'אקו

 

בתחום הבטיחות מצויד ג'אקו 7 פלאג אין בשורה ארוכה של מערכות סיוע לנהג ובטיחות אקטיביות המזכות אותו בדירוג בטיחות 7 של משרד התחבורה. זה כולל 8 כריות אוויר, בקרת שיוט אדפטיבית, תיקון סטיה מנתיב, בלימה אוטונומית, מגביל מהירות חכם ועוד מערכות רבות.

כמקובל לאחרונה ברכבים חשמליים רבים גם ג'אקו 7 PHEV נהנה מ-8 שנות אחריות ו/או 150,000 ק"מ על הסוללה ו-6 שנים ומספר ק"מ דומה על יתר חלקי הרכב.

מחירים:

ג'אקו 7 פלאג אין פרימיום: 180,900 שקלים

ג'אקו 7 פלאגאין לקצ'רי: 202,900 שקלים

 

Check Also

למה רכבים סיניים רוקדים?

הם צוחקים אלינו או שאנחנו פשוט לא מבינים אותם? BYD ו-NIO מציגים מכוניות קופצות ורוקדות. יש סיבה לדאגה? רכבים סיניים רוקדים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *