רוני נאק
אם יש למישהו סיבה טובה לצום ביום כיפור זה למי שעשה את זה ללמבורגיני גאיארדו. למי שלא בקיא בשושלת דגמי למבורגיני – בכל זאת המותג לא דופק כאן נוכחות מעבר ליחידות בודדות – למבורגיני גאיארדו יוצרה בין 2003 ל-2013 והוחלפה בהמשך על ידי למבורגיני הוראקן שממשיכה גם היום.
• למבורגיני אורוס באיסלנד
ובכן הלמבורגיני גאיארדו שבצילום היא ממודל 2004 עם ערכת הגבהה למתלים, כנפיים מורחבות לצמיגים שבעל הרכב העדיף להשאיר עם סוליית כביש, יש יחידות תאורה נוספות על הפגוש הקדמי כמו גם פס LED רחב על הגג. גלגל חליפי בגודל מלא עלה גם הוא לגג ולצידו מסילות אורך.
תא הנהג נותר מקורי – ללא כל מודיפיקציה – וכך גם מערכת ההנעה המכובדת אשר מכילה מנוע V10 המפיק 500 כ"ס, והנעה כפולה דרך תיבת הילוכים סיקוונסיאלית אוטומטית. דיפרנציאלים מוגבלי החלקה הם חלק מהמפרט המקורי ולאור העובדה שלרכב הזה יש רק 44 אלף קילומטרים אפשר להניח שהכל עובד די בסדר למרות שמדובר ברכב בן 15 שנים.
ואז יש את המחיר. באירופה למבורגיני גאיארדו דומה תיסחר בכ-55 עד 60 אלף אירו. הנדירות של הכלי הזה יחד עם הנסועה הקטנה שלו – יחד עם בזיקה קלה של חמדנות – הציבה את המחיר ל-115 אלף אירו אותו מבקשת סדנת השיפורים ההולנדית שמציעה את לוכך העפר הזה למכירה.