יום חמישי , 22 פברואר 2024
איסוזו דימקס כל-חדש מציג שיפורים מהותיים בכל פרמטר. צילום: ISUZU

איסוזו דימקס חדש מוצג


רוני נאק

רגע רגע – לא לרוץ. בינתיים רק באוסטרליה. איסוזו מציגה טנדר דימקס שלדבריה הוא ALL NEW ועבר שש שנות פיתוח. ובכן הנתונים מאשרים זאת – עם בסיס גלגלים של 3,125 מ"מ שזה ארוך יותר מה-3,095 מ"מ של דימקס שאנו מכירים כאן ומולך בסגמנט הטנדרים בישראל מזה שנים רבות. גם מפשקי הגלגלים התרחבו מעט – ב-40 מ"מ. מרווח הגחון עדיין מצויין עם נתון של 235 מ"מ ואיסוזו אוסטרליה מספרת כי ניתן לצלוח מים בעומק של 80 ס"מ ללא כל הכנה מוקדמת. נחמד מאד.

איסוזו דימקס כל-חדש מציג שיפורים מהותיים בכל פרמטר. צילום: ISUZU

עוד מספרים שם למטה על מנוע 3.0ל' חדש עם תפוקה של כ-192 כ"ס ו-46 קג"מ. תיבת הילוכים אוטומטית עם 6 הילוכים, תיבת העברה (Low 2.48) וגם נעילת דיפ' אחורית מקורית. מערך המתלים ללא שינוי: נפרדים בחזית וסרן חי עם קפיצי עלים מאחור. צפו לחישוקי גלגלים בקטרים של 17 ו-18 אינץ' תלוי בגרסה. 

איסוזו דימקס כל-חדש מציג שיפורים מהותיים בכל פרמטר. צילום: ISUZU

לארג המטען מידות של: 1495X1570X490 מ"מ (עומקXאורךXרוחב) כאשר המרווח בין בתי הגלגלים מאחור עומד על 1122 מ"מ. יכולת נשיאת המטען (קבינה כפולה 4X4 אוטו') עומדת על 970 ק"ג והגרירה על 3500 ק"ג.

עוד בחידושים מערכות אקטיביות לסיוע לנהיגה. מדובר במערכת אופטית (דומה לאייסייט של סובארו)  באיזוסו מכנים זאת IDAS. עוד תמצאו בקבינה מערכת מולטימדיה חדשה עם מסך גדול עד 10 אינץ' עם ממשקי אפל קארפליי ואנדרואיד אוטו. פנסי LED מקוריים וכמובן מראה חדש.

איסוזו דימקס כל-חדש מציג שיפורים מהותיים בכל פרמטר. צילום: ISUZU

בשלב הזה לא ידוע מתי איסוזו דימקס החדש יגיע לישראל ובאיזה מפרט טכני/אבזור/בטיחות נקבל אותו כאן.

Check Also

הסבה לחשמל של ריינג' קלאסי

קח רכב אספנות קלאסי ונדיר עם מנוע V8 רועם וחלש והסב אותו להנעה חשמלית. חילול הקודש או תוספת זמן לקשיש הבריטי?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

nineteen + 7 =