רוני נאק
לפי ההודעה לעיתונות של RAM – הטנדר החדש הוא הכי חזק ועם היכולת הרבה ביותר בקבוצה שלו. עם יכולת גרירה של 15.8 טונות (35,100 ליברות) ויכולת העמסה של 3500 ק"ג (7680 ליברות) כשאת הכל מניע דיזל 6 ציל' טורי של קאמניס המפיק עתה 138 קג"מ ו-400 כוחות סוס. תיבת הילוכים מתוצרת אייסין היפנית עם 6 הילוכים מעבירה כוח למערכת הנעה כפולה ולטרנספר מחוזק של בורג-וורנר האמריקאית. המרכב והשלדה קלים וקשיחים יותר בזכות שימוש בסגסוגות מתקדמות. המשקל העצמי יורד ב-70 ק"ג.
לצד שיפור הנדסת האנוש והאיכות הכללית של הקבינה תמצאו קוקפיט חדש ו-NVH משופר מאד כמו גם מערך בטיחות אקטיבית מלא כולל בלימת חירום אוטונומית, בקרת שיוט אדפטיבית וכל השאר (בישראל ל-RAM סטאטוס של משאית – להזכירכם).
אז הנה 10 דברים לדעת על ה-RAM החדש:
למנוע הדיזל 138 קג"מ ו-400 כ"ס (יש גם גרסה "מוחלשת" עם 117 קג"מ ו-370 כ"ס)
הדור החדש תוכנן לשפר את איכות הנסיעה, התנהגות הכביש והגרירה
ביטול רעשים אקטיבי, אמצעים לצמצום וויברציות ושמשות אקוסטיות לשיפור NVH
מערכת מתלים מכויילת מחדש עם אפשרות למתלי אוויר מאחור
מערכת בלימה מעודכנת ומחוזקת הכולל קליפרים, מגבר בלם ובוכנה ראשית שיוכלו לטפל בקלות במשקלים
שימוש בחומרי גלם מתקדמים מאפשר לקבל שלדה/מרכב קשיחים וקלים יותר ב-70 ק"ג
מערך מצלמות 360 עם קווי הנחיה לנגרר בנסיעה לאחור
מערכת חיישני לחץ אוויר לנגרר מסוגלת לנטר ב-6 צמיגים של הגורר ועד 12 צמיגים לנגרר
תא נהג וקבינת נוסעים מעוצבת מחדש עם חומרים משופרים, ותא נהג דיגיטאלי חכם
משפחת הטנדרים הוותיקה ביותר בשוק האמריקאי – שם היא מקבלת 5 שנות אחריות ו-160,000 קילומטרים
שלום רב!
האם יש RAM 1500 דיזל שתואם
לרישיון ב׳.
ראיתי כאלו נעים בכביש אבל צבאי.
תודה-מוטי
0505260905 טלפון