יום שישי , 2 מאי 2025
סיאט טראקו - מונמכת, מוקשחת ומחוזקת באדיבות JE דיזיינז - בשנה הבאה אצלנו. צילום: JE
סיאט טראקו - מונמכת, מוקשחת ומחוזקת באדיבות JE דיזיינז - בשנה הבאה אצלנו. צילום: JE

סיאט טראקו שנותן בראש


תומר הדר

מכירים סיאט טראקו? רכב הכביש שטח הגדול של סיאט הספרדית שרוצה לנגוס בפלח השוק של בן דודו הקרוב סקודה קודיאק. אלא שסיאט טראקו עשוי לסבול ממה שניתן להגדיר כ"יותר מדי כמו קודיאקיות".

סיאט טראקו - מונמכת, מוקשחת ומחוזקת באדיבות JE דיזיינז - בשנה הבאה אצלנו. צילום: JE
סיאט טראקו – מונמכת, מוקשחת ומחוזקת באדיבות JE דיזיינז – בשנה הבאה אצלנו. צילום: JE

חולם על רכב חדש?

מה שבהחלט עשוי לגרום לבעלי טראקו לחפש דרכים להפוך את הרכב שלהם למעט יותר מעניין. כאן נכנס לתמונה האפטרמארקט, עם שפע של אפשרויות לכל המעוניין. ראו ערך סדנת JE DESIGN שמבטיחה אומנם לא להפוך את סיאט טראקו למפלצת, אבל כן להפוך אותו למיוחד יותר.

סיאט טראקו - מונמכת, מוקשחת ומחוזקת באדיבות JE דיזיינז - בשנה הבאה אצלנו. צילום: JE
סיאט טראקו – מונמכת, מוקשחת ומחוזקת באדיבות JE דיזיינז – בשנה הבאה אצלנו. צילום: JE

כך, בניגוד לטיונרים אחרים, ב-JE שמים דווקא דגש על מוטו של "מעט זה הרבה" ומנמיכים את המתלים ב-20 מילימטרים צנועים בלבד. את הגלגלים המקוריים משמרים (אלא אם הלקוח אומר אחרת) אך מוציאים אותם מעט החוצה באמצעות ספייסרים. כמובן-מה שיותר חשוב הוא נושא ההספק – שמועלה באמצעות צ'יפ לניהול המנוע, מ- 190 כוחות סוס בגרסת הבנזין 2.0 ל-225 כוחות סוס.

Check Also

רנו קליאו החל ב-124,990 שקלים

הסופרמיני לבית רנו חוזרת לאולמות התצוגה בגרסת אבזור אחת ומחיר שמתחרה בחשמליות הקטנות. שנה אחרי עדכון הדגם שעודכן ב-2019

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *