רוני נאק
פורד ברונקו, הדגם המקורי ההוא מהדור הראשון, נחשב גם כיום לאחת הקלאסיקות הנחשקות ביותר בקרב חובבי השטח. והסיבה לכך מוצדקת: מדובר באחד מרכבי הפנאי-שטח האמיתיים הראשונים ושוק השיפורים עבורו עדיין פורח למרות עשרות שנים שחלפו מאז הצגת הדגם המקורי.
אך מה שהופך את הברונקו לרכב אספנות נחשק בעיני רבים, קרי מנוע ה-V8, לא בהכרח מהווה גורם המשיכה העיקרי בברונקו של ZERO LABS שהוסב לנסיעה בכוחו של חשמל בלבד.
ZERO LABS מתחילה עם שלדת ברונקו, אך נפטרת מחלקי הגוף המקוריים (שאגב שווים הרבה כסף) ומחליפה אותם בחלקים עשויים קרבון פייבר – או סיבי פחמן – תבחרו אתם. אך מה שמעניין יותר הוא מערכת ההנעה: במקום מנוע בנזין שוכן כאן מנוע חשמלי המפיק 360 כוחות סוס אשר מוזן מסוללה המאפשרת טווח נסיעה של 305 קילומטרים.
עוד יותר מעניינת העובדה שבניגוד מוחלט לרוב הרכבים החשמליים שהוצגו עד כה, מנוע הברונקו מחובר לתיבת הילוכים ידנית. לא זו בלבד שהתיבה ידנית, יש גם טרנספר אמיתי שכולל הילוך כוח. לא קוסם אלקטרוני או מערכת בקרה, אלא הילוך כוח אמיתי. הבולמים הם של FOX, הקאליפרים הם של ברמבו והמחיר ל-150 היחידות שייוצרו הוא 200 אלף דולר, וזה כמובן לפני שלל תוספות אפשריות שיכולות להקפיץ את המחיר בעשרות אלפי דולרים נוספים. התחשמלנו.