יום שני , 16 ספטמבר 2019
ראשי » חדשות » חדשות קלאסיות אלפא רומאו מאטה
אלפא רומאו מאטה משנה ה-50'. עיצוב איטלקי במתכונת הכי מזוקקת שלו נראה בעצם כמו ג'יפ וויליס. צילום: סות'ביס
אלפא רומאו מאטה משנה ה-50'. עיצוב איטלקי במתכונת הכי מזוקקת שלו נראה בעצם כמו ג'יפ וויליס. צילום: סות'ביס

חדשות קלאסיות אלפא רומאו מאטה

תומר הדר

אלפא רומיאו, למי שאינו מכיר, אומנם התגאתה זה שנים במורשת ספורטיבית, אך בפועל אלפא רומיאו יצרה בעבר משאיות, וואנים לחלוקה וגם רכבי שטח. בשנות ה-50 התעורר בצבא האיטלקי, ובקרב חקלאים הצורך ברכב שטח אמין ופשוט, ואלפא רומיאו מיהרה לספק את הצורך באמצעות המאטה; רכב שטח אמיתי שהחברה יצרה למשך מספר שנים.

אלפא רומאו מאטה משנה ה-50'. עיצוב איטלקי במתכונת הכי מזוקקת שלו נראה בעצם כמו ג'יפ וויליס. צילום: סות'ביס
אלפא רומאו מאטה משנה ה-50'. עיצוב איטלקי במתכונת הכי מזוקקת שלו נראה בעצם כמו ג'יפ וויליס. צילום: סות'ביס

המכלולים, בחלקם מוכרים למי שמכיר אלפות: מנוע הטווין קאם לדוגמה, בנפח  1.9 ליטרים, קיבל הפחתה במספר הקרבורטורים-משניים כפולים לאחד בודד – וההספק ירד בהתאם ל-65 כוחות סוס. תיבת ההילוכים היא בת ארבע מהירויות – ויש גם הילוך כוח. המאטה הזו-מודל 1952, תימכר על ידי בית המכירות הידוע סות'ביז- במחיר משוער של כ-40 אלף דולר. אם יש לכם כמה דקות, שווה להגיש הצעה.

אלפא רומאו מאטה משנה ה-50'. עיצוב איטלקי במתכונת הכי מזוקקת שלו נראה בעצם כמו ג'יפ וויליס. צילום: סות'ביס
אלפא רומאו מאטה משנה ה-50'. עיצוב איטלקי במתכונת הכי מזוקקת שלו נראה בעצם כמו ג'יפ וויליס. צילום: סות'ביס

צפו גם בזה

זה מה שמרגש אותנו. יחידת הנעה חשמלית עם שני הילוכים שנותנת יותר חיסכון וביצועים. צילום: ZF

הנעה חשמלית הדור הבא

ZF חושפת יחידת הנעה חשמלית עם 2 הילוכים וגמישות ליישומי רכב רבים - מקופקטיות ועד ספורטיביות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

sixteen − 1 =