יום חמישי , 28 מרץ 2024
טנדר פורד F-150 הרכב המבוקש ביותר בקרב בעלי הכנסה גבוהה בארה"ב. צילום: פורד
טנדר פורד F-150 הרכב המבוקש ביותר בקרב בעלי הכנסה גבוהה בארה"ב. צילום: פורד

עשירים נוהגים בפורד


רוני נאק

בואו נאמר, סתם למען הטיעון, שיש לכם הכנסה שנתית של 250 אלף דולר. ואתם חיים בארצות הברית. כלומר, אם למען הטיעון כמובן אנחנו נשווה את זה לישראל, פירושו של דבר שהכנסתכם שוות ערך לכשני מיליון שקל בשנה. אז איזה רכב הייתם רוכשים? הלב אומר פרארי, ההיגיון אומר יגואר F PACE  עם סופרצ'ארג'ר. אבל אנחנו מציאותיים, אז דיפנדר, קומפלט עם מנוע LS, הגבהה ושתי נעילות. ככה אנחנו. צנועים.

לקסוס RX נכנס לרשימת העשירים רק במקום הרביעי - אפילו שנראה כמו הגיפון של דארת' ווידר. צילום: לקסוס
לקסוס RX נכנס לרשימת העשירים רק במקום הרביעי – אפילו שנראה כמו הגיפון של דארת' ווידר. צילום: לקסוס

אבל במציאות, כך מתברר, מיליונרים הם באמת צנועים. כך עולה מנתונים שחושפים האנליסטים של EDMUNDS  האמריקאי, שביצעו פילוחים של רכישות רכב לא רק לפי המותג, אלא גם לפי גובה ההכנסה הממוצעת. הניתוח מתייחס להכנסה בגובה של 250 אלף דולר בשנה ומעלה, כלומר לא בדיוק הכנסה שמשתווה לזו של מארק צוקרברג, אך בהחלט הכנסה מכובדת. מאוד. במיוחד במונחים אמריקאים.

אז מה במקום הראשון של מצעד הרכישות של עשירי ארצות הברית, בנטלי בנטיאגה? לא בדיוק. למעשה, הרכב הנרכש ביותר על ידי בעלי הכנסה של מעל 250 אלף דולר בשנה הוא (מחיאות כפיים)…פורד F150. כן. טנדר.

ג'יפ גרנד צ'ירוקי יהיה הבחירה השניה שלך אם תהיה בעל הכנסה גבוהה בארה"ב. צילום: ג'יפ
ג'יפ גרנד צ'ירוקי יהיה הבחירה השניה שלך אם תהיה בעל הכנסה גבוהה בארה"ב. צילום: ג'יפ

במקום השני ברשימת הדגמים שרוכשים העשירים נמצא ג'יפ גראנד צ'רוקי. החדש, זה שמיוצר עם ארבעה מתלים נפרדים. ומה עם קצת שטח למען הנפש? כאן יש חדשות טובות. בעלי האמצעים בארצות הברית קונים רנגלרים. והרבה. ג'יפ רנגלר נמצא במקום השלישי ברשימת הרכישות של עשירי ארצות הברית, מה שלפחות מבהיר היטב שהכסף הולך לתחביבים ופנאי. שאפו.

ג'יפ רנגלר - איזה יופי! יש עוד תקווה שהעולם לא יתמלא בפריוסים ואיוניקים...ג'יפ רנגלר הוא הרכב השלישי המבוקש ביותר בקרב עשירי ארה"ב. צילום: ג'יפ
ג'יפ רנגלר – איזה יופי! יש עוד תקווה שהעולם לא יתמלא בפריוסים ואיוניקים…ג'יפ רנגלר הוא הרכב השלישי המבוקש ביותר בקרב עשירי ארה"ב. צילום: ג'יפ

במקום הרביעי נמצא לקסוס RX ואחריו, במקום החמישי ב.מ.וו X5. מכאן הרשימה תופסת כיוון פרקטי להפליא: במקום השישי נמצא האובאלי הכחול- פורד אקספלורר ואילו במקום השביעי טויוטה היילנדר. את המקום השמיני תופס הונדה פיילוט ואילו במקום התשיעי אחיו הקטן – הונדה CRV. את הרשימה סוגרת (סוף סוף) מכונית סדאן – הונדה אקורד.

Check Also

JAECOO מביא את בשורת האורבני שטח החדשה!

JAECOO ששיווקו יחל בחודשים הקרובים , מביא בשורה לכל המצפים לרכב פנאי בעל ערך מוסף גם מעבר לכביש. עשיר בטכנולוגיות שיעזרו להכיר ולהגיע למחוזות חדשים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

5 × 4 =