יום שישי , 19 אפריל 2024
רנו קאדג'ר - קרוסאובר חדש של רנו בישראל החל מ-140 אלפי שקלים ויש גם גרסת דיזל. צילום: רנו
רנו קאדג'ר - קרוסאובר חדש של רנו בישראל החל מ-140 אלפי שקלים ויש גם גרסת דיזל. צילום: רנו

רנו קאדג'ר בישראל

רוני נאק

הבוקר הודיעה חברת קרסו, יבואנית ניסאן, על תחילת השיווק של רנו קאדג'ר בישראל. ההשקה מגיע אלינו מעט באיחור ביחס לאירופה בשל הקצאת מכוניות והתארכות המו"מ מול היצרן – כך לפי איציק וויץ' מנכ"ל קרסו – הקאגד'ר (KADJAR) מגיע בתום תכנית בת שלוש שנים של הקבוצה למקם עצמה מחדש בשוק הרכב הישראלי ועתה – כך לפי קרסו – התנאים בשלו כדי לשנות פאזה ולהתחיל להעלות את הרזולוציה של היצע המוצרים הקבוצתי ושל רנו בעיקר.

רנו קאדג'ר - קרוסאובר חדש של רנו בישראל החל מ-140 אלפי שקלים ויש גם גרסת דיזל. ואין 7 מושבים צילום: רנו
רנו קאדג'ר – קרוסאובר חדש של רנו בישראל החל מ-140 אלפי שקלים ויש גם גרסת דיזל. ואין 7 מושבים צילום: רנו

רנו קאדג'ר נכנס היישר לפלח הלוהט ביותר של סגמנט הקרוסאוברים או SUV בינוניים – כשהוא מיישיר פנסי LED למתחרים משמעותיים כמו קיה ספורטאז', יונדאי טוסון ומיצובישי אאוטלנדר.

רנו קאדג'ר משתמש באותה פלטפורמה מכאנית כמו של ניסאן קאשקאי החדש וזו אשר תשמש את הג'וק הבא ואת הדאסטר הבא של דאצ'יה בנוסף לדגמי פרטיות רבים אחרים מניסאן ורנו.

בתחום ההנעה החידוש המהותי הוא תיבת הילוכים רובוטית עם 7 יחסי העברה אשר משודכת למנוע טורבו בנזין עם 130 כ"ס המוכר לנו וגם אופציה מאד מושכת למנוע דיזל 1.5ל' עם 110 סוסים.

פרטים רבים נוספים ומפרט תוכלו להוריד כאן

המחירים מתחילים מ-140 אלפי שקלים לגרסת הבנזין הבסיסית ועד 158 אלפי שקלים לגרסת הדיזל המאובזרת ביותר.

רנו קאדג'ר - קרוסאובר חדש של רנו בישראל החל מ-140 אלפי שקלים ויש גם גרסת דיזל. ואין 7 מושבים אבל יש הרבה איבזור, מולטימדיה בעברית ומערכות בטיחות מתקדמות. צילום: רנו
רנו קאדג'ר – קרוסאובר חדש של רנו בישראל החל מ-140 אלפי שקלים ויש גם גרסת דיזל. ואין 7 מושבים אבל יש הרבה איבזור, מולטימדיה בעברית ומערכות בטיחות מתקדמות. צילום: רנו

עם יונדאי והנעה קדמית לרמת הגולן!

• לעבור את נחל נקרות בלי טיפת אבק

רנו תנסה להזריק מאותה "שמחת חיים" צרפתית לסגמנט הנשלט באופן בלעדי על ידי מוצרי המזרח הרחוק. בקרסו מקווים כי אותו שיק צרפתי, יחד עם חבילות איבזור ובטיחות ותמורה לכסף, יקנו לרנו קאדג'ר מקום ראוי בטבלת המכירות הכללית בה שלושה דגמים מתוך עשרת המכוניות הנמכרות ביותר בישראל הם קרוסאוברים.

ההודעה המלאה לעיתונות:

 

מותג הרכב רנו, מקבוצת קרסו מוטורס,  מרחיב  את משפחת דגמי הפנאי ומשיק  בישראל את ה-  קדג'אר  עם מנועים חסכוניים, מערכות בטיחות מתקדמות, עיצוב מרהיב  בקווים זורמים, בולטים ואתלטיים, מערכת תאורת LED חכמה ועוצמתית, מרווח גחון נדיב, וממשק משתמש פרסונלי המאפשר לכל משתמש להתאים את בקרות השליטה הדיגיטליות של הרכב.

ה- KADJAR  מתאפיין בעיצוב אנרגטי מוצק ועיצוב פנים עם אלמנטים המדגישים את חווית הקרוסאובר. הדגם ישווק בארץ  עם  מנוע טורבו דיזל 1.5 ל', אוטומטי, במחיר

מ- 144,990 ₪.  ומנוע טורבו בנזין 1.2 ל', אוטומטי, במחיר מ-139,990 ₪

מנוע הטורבו דיזל הינו מתקדם וחסכוני במיוחד , בנפח 1.5 ליטר, המשודך לתיבת הילוכים אוטומטית כפולת מצמדים. המנוע מפיק 110 כ"ס, וגולת הכותרת שלו מצויה בזמינות הכוח הגבוהה 25.5 קג"מ בסל"ד 1,750 ובצריכת דלק ורמת הזיהום נמוכות במיוחד: צריכת דלק משולבת  של 3.8 ליטר ל-100 ק"מ, עם רמת זיהום 4.

מנוע טורבו בנזין  מתקדם ועוצמתי בנפח 1.2 ליטר, המשודך לתיבת 7 הילוכים אוטומטית חדישה כפולת מצמדים. המנוע מפיק 130 כ"ס. בזמינות הכח הגבוהה 20.5 קג"מ בסל"ד 2000 ובצריכת דלק נמוכה במיוחד: צריכת דלק משולבת 5.7 ליטר ל-100 ק"מ.

המנוע החסכוני ביותר בקטגוריה!!

ה- KADJAR מצויד במיטב המאפיינים המתקדמים של רנו העושים שימוש בטכנולוגיה לנוחות הנהג והנוסעים כגון עזרי בטיחות מתקדמים: אזהרה מפני  סטייה מנתיב, זיהוי והתראה על שטח מת, מערכת לזיהוי תמרורים , בקרת שיוט ומגביל מהירות.

בKADJAR- ניתן לערוך  את לוח המחוונים ואת מערכת המולטימדיה הייחודית בהתאמה אישית, כך שכל סביבת הנהג  מעוצבת עפ"י העדפותיו של הנהג באמצעות מיקום האפליקציות הרלוונטיות עבורו במיקומים הנוחים לו ובחירת הצבעוניות המתאימה לו.

מערכת המולטימדיה המקורית R-Link2 , בתמיכה מלאה בעברית, מאפשרת לנהג שליטה על מערכות הרכב.

בנוסף, ה KADJAR-מאובזר בכניסה והנעה ללא מפתח, בקרת שיוט ומגביל מהירות, בקרת אקלים מפוצלת, שתי כניסות usb קדמיות, תאורה ראשית בטכנולוגיית LED עם טווח תאורה דינאמי, בלם יד חשמלי ועוד.

ענת מילוסלבסקי כחלון, מנכ"ל רנו בישראל: "ה KADJAR יהווה שחקן משמעותי בשוק הקרוסאוברים הישראלי בעיקר הודות לעיצוב המרהיב, המנועים החסכוניים והמערכות המתקדמות .

אין לנו ספק שפעילות רנו בישראל זוכה לחיזוק משמעותי עם רכב עוצמתי בקטגוריה הצומחת ביותר בישראל .

ה KADJAR מאפשר לנהג חווית נהיגה נוחה ומהנה משולבת עם מנוע עוצמתי , אביזרי בטיחות מתקדמים ופרסונליזציה של מגוון מערכות הרכב. "

 

Check Also

טויוטה 4Runner מהמם!

רכב שטח כהילכתו! טויוטה 4Runner כל חדש ולא מוותר במ"מ על יכולת השטח והקשיחות של קודמו. מוסיף לזה לא מעט "טק" חכם לשטח. בסתיו אצל הדילרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

17 + sixteen =