ניר בן זקן
שברולט חשפה גרסת קונספט קרבית לטנדר הקטן שלה קולורדו "אקסטרים", אחיו התאום של איסוזו דימקס המוכר במחוזותינו.
במרכז השינויים הגבהה מסיבית למרכב המרחיקה את הגחון ממפגעי הקרקע, מקנה מהלך מיתלים ארוך יותר ומאפשרת מקום לצמיגי שטח אגרסיביים Mickey Thompson Baja MTZ במידה 305/60R18 המולבשים על חישוקים ייחודיים עם בידלוק (טבעת נעילה המונעת את פריקת הצמיג בנסיעה בלחץ אוויר נמוך).
עוד נוספו פלטות הגנה מתחת למרכב, פגוש קדמי אגרסיבי עם כננת המשפר את זווית הגישה, מגני סף המאפשרים הגבהה עם הייליפט, כנפונים רחבים כדי לחפות על הצמיגים הגדולים, שנורקל, גגון למטען וגלגל רזרבי שעבר אל מתקן ייעודי בארגז בכדי לשפר את זווית הנטישה. צבע כתום בוהק למרכב משלים מראה חיצוני אטרקטיבי בהרבה מהגרסה הרגילה.
• מבחן רכב איסוזו דימקס מול מיצובישי טרייטון מול טויוטה היילקס
• מי יותר זול? שברולט סילברדו או איסוזו דימקס?
תא הנוסעים מציעה מושבים בצפוי עור חלקי, צביעה כתומה לחלק מהדיפונים והריפודים ואת מערכת המולטימדיה MyLink של שברולט עם מסך מגע ואפשרות צימוד דרך Appel CarPlay או Android Auto המשקפות חלק מהאפליקציות בסמארטפון.
הקולורדו אקסטרים יוצג בתערוכת הרכב שבבירת ארץ הטנדרים, בנגקוק תאילנד אשר פתחה את שעריה אמש והוא מהווה קדימון למתיחת הפנים שיעבור הדגם בקרוב. במקביל גם אחיו התאום לבית איסוזו, הדימקס, צפוי לעבור מתיחת פנים בחודשים הקרובים כשבמרכז השינויים עידכונים לעיצוב החיצוני, לתא הנוסעים וליחידת ההנעה בכדי לאפשר לו להתמודד עם מתחרים חדשים כמו מיצובישי טרייטון וטויוטה היילקס. בארץ צפוי הדימקס המעודכן לנחות בתחילת שנה הבאה.