יום שישי , 19 אפריל 2024
רנגלר רוביקון, מהדורת העשור. יוענק לאחד מהחברים בפייסבוק. צילום: ג'יפ

פייסבוק: ג'יפ מגריל רנגלר רוביקון במתנה

היצרן ג'יפ (Jeep) האמריקאי מגריל מהדורה מיוחדת של הרנגלר בין משתתפי משחק סקי אינטרנטי, לקראת משחקי החורף באספן, קולורדו. למה לא להגריל Zibar בתחרות הדיונות הישראלית?

ג'יפ רנגלר רוביקון, מהדורת העשור. הזוכה יוכל לנסות לרדת מאספן, קולורדו, בחזרה הביתה. צילום: ג'יפ

בתחרויות וההגרלות של פייסבוק מגרילים בדרך כלל ספר, מטרייה או כרטיס זוגי להופעה. בדף של ג'יפ באמריקה החליטו להגריל – ג'יפ אמיתי, ואפילו די נדיר: ג'יפ רנגלר רוביקון, מהדורת העשור (Jeep Wrangler Rubicon 10th Anniversary Edition). על פי יצרן רכבי השטח השווי של הרנגלר הזה עומד על כ-44,500 דולר שהם כ-167 אלף שקלים, עוד לפני מסים ישראליים.

• רוצים גי'פ רנגלר רוביקון עם לוחית רישוי צהובה?

המסים הישראליים, לצערנו, אינם רלוונטיים במקרה של התחרות הזו, כיוון שהיא פתוחה לתושבי ארה"ב בלבד. לפני ההשתתפות אנחנו ממליצים לצלצל לחבר'ה בג'יפ ולהסביר להם שישראל היא המדינה ה-51 של ארה"ב. אם הם יעדכנו את התקנון – עדכנו אותנו…

תחרויות ה-X-Games באספן קולורדו. שלושת הטובים במשחק יזכו לטיסה אל המשחקים. צילום: Arthur Mouratidis

עצם ההשתתפות בתחרות-הגרלה הזו מהנה. אחרי הרשמה, הדרישה מהמשתתפים היא לשחק במשחק שנקרא, בתרגום חופשי "שבץ-נא מפולת שלגים" (Avalanche Scramble). המטרה היא לנהוג בג'יפ במורד ההר המושלג. האמצעי – פיצוח כמה שיותר מלים מבולבלות.

רנגלר רוביקון, מהדורת העשור. יוענק לאחד מהחברים בפייסבוק. צילום: ג'יפ

שלושת הטובים מבין המשחקים במשחק הזה יזכו לטוס בחודש הבא (ינואר 2013) לעיירת הפסגות המושלגת, אספן, קולורדו, שם יתקיימו תחרויות ספורט החורף, X-Games 2013. כל אחד מהשלושה יקבל מפתח שעמו ינסה להתניע את רנגלר המתנה. אחד מהם גם יצליח להתניע – והשאר יהיה היסטוריה.

אנחנו מציעים לעידו כהן לקחת את הרעיון של האמריקאים ולהגריל Zibar אחד בתחרות צליחת הדיונות הישראלית, D-Games 2013.

Check Also

הונחה אבן הפינה למפעל SCOUT

המפעל ליצור מותג רכבי השטח החשמליים SCOUT החל להיבנות בארה"ב. זאת, עם תמיכה והרבה רוח גבית מקבוצת VW וניסיון לשמור על אופי ייחודי אמריקאי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

eight + 12 =