יום רביעי , 14 מאי 2025
סקודה מציגה אוקטביה סקאוט. מנועי דיזל ובנזין עם 180 כ"ס ותיבה רובוטית DSG 6 הילוכים, נעילות דיפרנציאל אלקטרוניות וכמובן בקרת משיכה ויציבות. מרווח גחון של 17 ס"מ וגלגלי 17 גדולים מקנים יכול טובה בשבילים. צילום: SKODA

סקודה מציגה אוקטביה סקאוט. מנועי דיזל ובנזין עם 180 כ"ס ותיבה רובוטית DSG 6 הילוכים, נעילות דיפרנציאל אלקטרוניות וכמובן בקרת משיכה ויציבות. מרווח גחון של 17 ס"מ וגלגלי 17 גדולים מקנים יכול טובה בשבילים. צילום: SKODA

סקודה מציגה אוקטביה סקאוט. מנועי דיזל ובנזין עם 180 כ"ס ותיבה רובוטית DSG 6 הילוכים, נעילות דיפרנציאל אלקטרוניות וכמובן בקרת משיכה ויציבות. מרווח גחון של 17 ס"מ וגלגלי 17 גדולים מקנים יכול טובה בשבילים. צילום: SKODA

סקודה מציגה אוקטביה סקאוט. מנועי דיזל ובנזין עם 180 כ"ס ותיבה רובוטית DSG 6 הילוכים, נעילות דיפרנציאל אלקטרוניות וכמובן בקרת משיכה ויציבות. מרווח גחון של 17 ס"מ וגלגלי 17 גדולים מקנים יכול טובה בשבילים. צילום: SKODA

Check Also

MG HS כל חדש בנזין, הייבריד ופלאג-אין החל ב-172,888 שקלים

דור שני וכל חדש של MG HS מתחיל את השיווק בישראל עם שלוש גרסאות הנעה: בנזין, היברידי והיברידי-חשמלי. מרכז הכובד נע עכשיו ל-MG

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *