יום שלישי , 19 מרץ 2024
קריאת תיקון - ריקול - לפורשה מקאן בשל תותבים של מערכת המתלים אשר עלולים לגרום להיגוי יתר מפתיע. צילום: פורשה
קריאת תיקון - ריקול - לפורשה מקאן בשל תותבים של מערכת המתלים אשר עלולים לגרום להיגוי יתר מפתיע. צילום: פורשה

קריאת תיקון פורשה מקאן

תומר הדר

אין על היגוי יתר. אנחנו אוהבים היגוי יתר. עשינו בחיים שטויות מדהימות שהיה כרוך בהן היגוי יתר ברמה זו או אחרת. אך בפורשה, יצרנית שבנתה את המוניטין שלה על מכונית אחת שאוהבת במיוחד לכשכש בזנב מאמינים שהיגוי יתר זה רע. כי מדובר ברכב כביש שטח ולא באותה פורשה911 אייקונית.

לכן פורשה מודיעה על ריקול (קריאת תיקון) לדגם פורשה מקאן GTS, פורשה מקאן S  וגם פורשה מקאן טורבו בשל החשש מפני: היגוי יתר פתאומי. בארה"ב, שם הודיעה פורשה לראשונה על הריקול מדובר ב-243 רכבים, כולם משנת הדגם 2017 וכולם יוצרו בין ה-30 ביולי ל-5 באוגוסט.

קריאת תיקון - ריקול - לפורשה מקאן בשל תותבים של מערכת המתלים אשר עלולים לגרום להיגוי יתר מפתיע. צילום: פורשה
קריאת תיקון – ריקול – לפורשה מקאן בשל תותבים של מערכת המתלים אשר עלולים לגרום להיגוי יתר מפתיע. צילום: פורשה

למרות החשש שלנו, שמא מדובר בפועל פס יצור שעבד בפורשה שבוע והחליט שבעלי מקאן צריכים לחייך הרבה, בפועל מדובר בבעיה יותר מורכבת: לפי פורשה, הבושינגים (תותבים) במוטות הקישור אשר מחברים את המוט המייצב הקדמי עלולים לצאת ממקומם, מה שגורם למוט המייצב לא לתפקד, ולמקאן להיכנס להיגוי יתר.

Check Also

רוביקון 392 הסוף

אדיוס ל-המי V8 ברנגלר רוביקון. שלום להוריקן הטורי וכפול המגדשים. JEEP מוציאה מהדורת סיום לרנגלר 392 כשבאופק כבר נראה ההוריקן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

thirteen − one =