יום שלישי , 30 אפריל 2024
יונדאי יוצאת מאולמות התצוגה כדי לפנות ולהגיע ללקוחות הנרתעים מתהליך המכירה המסורתי המוכר לנו. צילום: יונדאי
יונדאי יוצאת מאולמות התצוגה כדי לפנות ולהגיע ללקוחות הנרתעים מתהליך המכירה המסורתי המוכר לנו. צילום: יונדאי

יונדאי יוצאת מאולמות התצוגה

רוני נאק

יונדאי הודיעה כי הגיע הזמן לפרוע את ההתחייבות ללקוחות בדבר חווית קניה משופרת – זאת מתוך הכרה (הגיע הזמן לא?) שלקוחות רבים מתוסכלים מתהליך המכירה המסורתי. אותו שלב שבו אתם מכתתים רגליים לאולם תצוגה, או סוכנות מקומית, יושבים מול איש מכירות (וכולנו יודעים כמה שזה נעים) ויוצאים עם המכונית שהוא צריך למכור ולא בהכרח מתאימה לכם. לקוחות חדשים, בעיקר צעירים יותר תרים אחרי דרכים חדשות ללמוד-על ולבסוף לרכוש מכונית חדשה.

וזו דרך עדינה לומר שלקוחות רבים נרתעים מהמפגש עם מנגנון המכירות המשומן של סוכנויות המכירה – מפגש עם אנשי מכירות שלא תמיד – לתחושתם – מביא לתוצאה חיובית עבור הלקוח. ההארה הזו הביאה את יונדאי ארה"ב לפתח תוכנית בת ארבעה עמודי תווך:

מחיר שקוף – מחיר הרכב האמיתי ללקוח (לא כולל מבצעים או הנחות מקומיות של הסוכנות) יפורסם באופן גלוי באתר האינטרנט של הסוכן/יבואן.

נסיעות מבחן בבית הלקוח – או בכל מקום אחר שבו יבחרו. תאום הנסיעה ייעשה דרך אתר האינטרנט או בשיחת טלפון או אפילו באפליקציה. רכב ההדגמה יגיע לבית הלקוח, למשרד או לבית הקפה השכונתי כשכל החבר'ה שם.

יונדאי KONA בקרוב אצלנו. צילום: יונדאי
יונדאי KONA בקרוב אצלנו. צילום: יונדאי

תהליך רכישה יעיל – צמצום זמן השהייה בסוכנות על ידי מתן אפשרות להשלים את רוב הניירת אונליין כשמדובר ברכב אשר קיים וזמין במלאי (בניגוד לכזה שמוזמן או טרם יוצר). זה כולל בקשות ואישורים לקבלת אשראי, חישוב ובחירה של מסלולי מימון וקבלת הערכה BALL PARK)) בטרייד אין.

יונדאי KONA כבר אצלנו

החזר כספי מלא עד שלושה ימי עסקים – כל לקוח שלא יהיה מרוצה מרכבו יקבל פרק זמן של שלושה ימים שבהם יוכל לקבל את מלא כספו בחזרה (בכפוף לבדיקת תקינות ועם לא יותר מ-300 מייל שנוספו למד המרחק). זאת במטרה לחסל חרטות ודיסוננט. בישראל קבעה המועצה לישראלית לצרכנות כי לקוח יוכל לקבל את כספו בחזרה תוך 14 יום מביצוע העסקה בתנאי שהרכב לא נרשם על שם הצרכן במשרד הרישוי.

Check Also

תעבורת הדאטה נחשפת

מכוניות מקושרות זה משהו שאנו כבר חיים עמו. עתה, נחשף גם הצד האפל והמחיר של הפקרת הפרטיות בידי רשויות זרות ולעיתים עוינות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

18 − 10 =