יום שלישי , 30 אפריל 2024
סיאט ארונה STYLE X - למכירה רק באינטרנט החל מ-113 אלף שקלים. צילום: סיאט
סיאט ארונה STYLE X - למכירה רק באינטרנט החל מ-113 אלף שקלים. צילום: סיאט

סיאט ארונה בדיגיטאל

רוני נאק

אחרי שהחלה לשווק גרסת אינטרנט של סיאט איביזה – Xcellance – מודיעה היום צ'מפיון מוטורס – מפיצת SEAT בישראל על גרסה למכירה באינטרנט של רכב הפנאי הקטן שלה: סיאט ארונה.

סיאט ארונה בגרסת Style X מקבל ריפוד משודרג, גג בצבע שני, מערכת שמע BEATS, חישוקי גלגלים 17 אינץ' ואיבזור נוסף. המימד הדיגיטאלי מאפשר בחירת ואיפיון הרכב על ידי הלקוח, בחירת אולם המסירה, תשלום מקדמה באתר ובהמשך תשלום מלא על הרכב (מול סוכן אנאטומי) לסיום התהליך. המחיר של סיאט ארונה STYLE X מתחיל ב-112,900 שקלים. נסו זאת כאן

סיאט ארונה STYLE X - למכירה רק באינטרנט החל מ-113 אלף שקלים. צילום: סיאט
סיאט ארונה STYLE X – למכירה רק באינטרנט החל מ-113 אלף שקלים. צילום: סיאט

צביקה לוי, מנהל חטיבת SEAT בצ'מפיון מוטורס: "כשנה לאחר שהשקנו את פלטפורמת המכירה באונליין אנו גאים להרחיבה ולהציג גם את דגם הארונה הפופולרי בגרסה ייחודית לרכישה און ליין. כמותג רכב הפונה כבר קרוב לעשור לקהל צעיר בשלל אמצעים דיגיטליים, המכירה ברשת טבעית לנו. אנו פועלים במטרה לספק לקהל לקוחותינו חוויית רכישה אחרת, חדשנית, ברוח המותג. אנו מאמינים כי ערוץ המכירה אונליין רק יתעצם בתחום הרכב, ולכן אנו משקיעים משאבים ויכולות באופן קבוע ומתמשך בפלטפורמה זו. אנו מזמינים את המעוניינים בדגמים אלו, לבחון ולהתנסות באתר המכירה" .

Check Also

קיה אוסטרליה: טנדר חשמלי זה לא פתרון

הראשון מתוך תעשיית הרכב שיוצא פומבית נגד דגם חשמלי חדש שחברתו עתידה לשווק. מנכ"ל קיה אוסטרליה מעז להצביע על המלך העירום האם זה יהיה סוף הקריירה שלו?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

1 × 3 =