יום ראשון , 19 מאי 2024
ימהה ניקן GT חוזר לשוק הישראלי במחיר של 105 אלף שקלים. צילום: ימהה

טרפת על שלושה: YAMAHA NIKEN GT


מטרו מוטור, יבואנית הדו-גלגלי המובילה בישראל, הודיעה על החזרה לשיווק של האופנוע שגרם לרוכבים רבים לעשות שריר במוח כדי להבין מה-זה-זה?!  Yamaha NIKEN, האופנוע התלת-גלגלי שנכנס לשוק בשנת 2018. הדגם הייחודי חוזר לשיווק השנה בגרסת GT חדשה ומשופרת.

הניקן GT מצויד במנוע המוכר לציבור הרוכבים מה- MT-09 קרוספליין (שזו מילה מגניבה המתארת גל ארכובה א-סימטרי המאפשר פעימת עבודה בכל 90 מעלות סיבוב של הקראנק) בעל 3 צילינדרים בנפח 890 סמ"ק עם הספק של 115 כוחות סוס ב-10,000 סל"ד , כאשר לדגם הניקן ימאהה התאימו את המנוע לייצר מומנט רב יותר בסל"ד נמוך ובלימת מנוע אפקטיבית יותר.

• ג'יפ גלדיאטור רוביקון רק 2,900 שקלים לחודש

ימהה ניקן GT חוזר לשוק הישראלי במחיר של 105 אלף שקלים. צילום: ימהה

בנוסף, הניקן התחדש במסך TFT מרשים בגדול 7 אינג' בעל התממשקות לטלפון ואפליקציית ימאהה MY RIDE, משקף חדש ומתכוונן ידנית בקלות, מושב משופר ונוח, שלדה משופרת וחזקה יותר, אלקטרוניקה מערכת קוויק-שיפטר דו כיווני ומתלה אחורי מתכוונן ידנית.

כלל האבזורים והשיפורים של הניקן GT, מייחדים את חוויית הרכיבה על האופנוע התלת גלגלי למרחקים ארוכים מבלי להתפשר על נוחות או ביצועים. טכנולוגיות ה-(Leaning Multi Wheel (LMW מקנה לרוכב חווית רכיבה ייחודות, יציבות מקסימלית ויכולות הטייה גבוהה בזכות שימוש במערכת ה-LMW .

 

מחיר – 104,986 ש"ח

 

יותם אבירם, סמנכ"ל מכירות מטרו מוטור: "אנחנו שמחים על חזרתו למלאי של דגם הניקן GT , אופנוע תלת גלגלי פורץ דרך וייחודי אשר ממחיש את הערכים של ימאהה: חדשנות, ספורטיביות ובטיחות. ה-NIKEN GT מתאים לרוכבים אשר מעוניינים בכלי ייחודי אשר משלב בין נוחות רכיבה , ספורטיביות , בטיחות וכמובן ייחודיות.

Check Also

טנדר BYD SHARK יחשף בשבוע הבא

בין אם זה 100% חשמלי או פלאג אין הייבריד, BYD SHARK יושק בשבוע הבא במקסיקו סיטי. רמז לתכניות הגלובליות של BYD הסינית וגם אצבע משולשת בפניהם של האמריקאים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

eleven − 10 =