יום ראשון , 28 אפריל 2024
ימהה ניקן GT חוזר לשוק הישראלי במחיר של 105 אלף שקלים. צילום: ימהה

טרפת על שלושה: YAMAHA NIKEN GT


מטרו מוטור, יבואנית הדו-גלגלי המובילה בישראל, הודיעה על החזרה לשיווק של האופנוע שגרם לרוכבים רבים לעשות שריר במוח כדי להבין מה-זה-זה?!  Yamaha NIKEN, האופנוע התלת-גלגלי שנכנס לשוק בשנת 2018. הדגם הייחודי חוזר לשיווק השנה בגרסת GT חדשה ומשופרת.

הניקן GT מצויד במנוע המוכר לציבור הרוכבים מה- MT-09 קרוספליין (שזו מילה מגניבה המתארת גל ארכובה א-סימטרי המאפשר פעימת עבודה בכל 90 מעלות סיבוב של הקראנק) בעל 3 צילינדרים בנפח 890 סמ"ק עם הספק של 115 כוחות סוס ב-10,000 סל"ד , כאשר לדגם הניקן ימאהה התאימו את המנוע לייצר מומנט רב יותר בסל"ד נמוך ובלימת מנוע אפקטיבית יותר.

• ג'יפ גלדיאטור רוביקון רק 2,900 שקלים לחודש

ימהה ניקן GT חוזר לשוק הישראלי במחיר של 105 אלף שקלים. צילום: ימהה

בנוסף, הניקן התחדש במסך TFT מרשים בגדול 7 אינג' בעל התממשקות לטלפון ואפליקציית ימאהה MY RIDE, משקף חדש ומתכוונן ידנית בקלות, מושב משופר ונוח, שלדה משופרת וחזקה יותר, אלקטרוניקה מערכת קוויק-שיפטר דו כיווני ומתלה אחורי מתכוונן ידנית.

כלל האבזורים והשיפורים של הניקן GT, מייחדים את חוויית הרכיבה על האופנוע התלת גלגלי למרחקים ארוכים מבלי להתפשר על נוחות או ביצועים. טכנולוגיות ה-(Leaning Multi Wheel (LMW מקנה לרוכב חווית רכיבה ייחודות, יציבות מקסימלית ויכולות הטייה גבוהה בזכות שימוש במערכת ה-LMW .

 

מחיר – 104,986 ש"ח

 

יותם אבירם, סמנכ"ל מכירות מטרו מוטור: "אנחנו שמחים על חזרתו למלאי של דגם הניקן GT , אופנוע תלת גלגלי פורץ דרך וייחודי אשר ממחיש את הערכים של ימאהה: חדשנות, ספורטיביות ובטיחות. ה-NIKEN GT מתאים לרוכבים אשר מעוניינים בכלי ייחודי אשר משלב בין נוחות רכיבה , ספורטיביות , בטיחות וכמובן ייחודיות.

Check Also

ג'יפ AVENGER היברידי מתון – החל ב-154,900 שקלים

סמלת מתחילה לשווק את גרסת הכניסה של ג'יפ אוונג'ר עם מערכת הנעה היברידית-קלילה. עכשיו במחיר השקה של מתחת ל-150 אלפי שקלים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

11 + 10 =