רוני נאק
איך זה שטויוטה, הנחשבת לאחת מיצרניות הרכב המשעממות ביותר, הפכה – מתחת לאף – למכונת מירוצים משוגעת ומציעה היום (לא בישראל לצערנו) כמה מרכבי הנהגים הטובים ביותר, במחירים נגישים יחסית, שיש.
רוני נאק
איך זה שטויוטה, הנחשבת לאחת מיצרניות הרכב המשעממות ביותר, הפכה – מתחת לאף – למכונת מירוצים משוגעת ומציעה היום (לא בישראל לצערנו) כמה מרכבי הנהגים הטובים ביותר, במחירים נגישים יחסית, שיש.
יבואנית קיה עושה סדר בהיצע הגרסאות של קיה נירו. גרסת הפלאג-אין הייבריד היקרה תרד מההיצע לטובת גרסה היברידית עם טעינה עצמית ובשתי רמות אבזור.